כמה עולים אטמי אוזניים?

אטמי אוזניים למוזיקאים

אטמי אוזניים למוזיקאיםהתפקיד המרכזי של אטמי אוזניים, כפי שכולם יודעים – הוא בעיקר להפחית את עוצמת הרעש שהאוזן חווה. עם זאת, מדובר על הגדרה שהיא כללית מאד, ולא תמיד מדויק. בפועל, קיימים סוגים רבים מאד של אטמים, אשר השימושים שלהם אף הם מגוונים למדי.

מדוע הדבר חשוב?

משום שכאשר אנו מסתכלים על התמחור של האטמים – הרי שתמחור זה תלוי בעיקר בסוג האטמים אשר נבחר.

הנה כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של אטמי האוזניים, ובהתאם גם התמחור שלהם:

הקשר בין הסוג לבין המחיר

● אטמים לשינה – אלו הם לרוב האטמים הפשוטים ביותר שיש, והתפקיד המרכזי שלהם הוא לאפשר לאנשים שינה שקטה ושלווה, למרות הרעש מסביב. אטמי אוזניים מתאימים למי שחיים בסביבה רועשת, מכל סיבה שהיא. לרוב מדובר על אטמים פשוטים מסיליקון או ספוג, והמחיר עבור חבילה של מספר אטמים נע בין 20 ל60 – תלוי באיכות האטמים.

● אטמים למוזיקאים – מדובר על אטמים שהם מתוחכמים יותר, ומיועדים למוזיקאים אשר נדרשים לנגן באיכות סאונד גבוהה, מבלי שהרעש מסביב יפריע להם. לא פעם מדובר על אטמי אוזניים בהתאמה אישית, שמיועדים לסנן ספציפית רעשי הגברה, אך עדיין לאפשר למוזיקאי לשמוע את עצמו מנגן, ולכן העלות יכולה להגיע גם ל300 עד 600 ש"ח לזוג אטמים.

● אטמים לשחייה – אלו אטמי אוזניים מסוג שונה לגמרי, שכן התפקיד שלהם הוא לא לסנן רעש – אלא למנוע חדירה של מים לתוך האוזן, ובכך לפגוע בתעלות השמיעה ובתחושת שיווי המשקל. האטמים הללו דורשים לרוב התאמה אישית, ומחירם נע בין 150 ל400 ש"ח לזוג אטמים.

● אטמים לעבודה – מתאימים בעיקר לעובדים שצריכים לעבוד בסביבה רועשת במיוחד – במפעלים, אתרי בניה, מטווחים, ועוד. המחיר נע בין כמה עשרות שקלים לאטמים פשוטים – ועד 500 ש"ח לאטמים בהתאמה אישית.

לבחור בסוג המתאים ביותר

שימו לב שאם אתם זקוקים לאטמי אוזניים איכותיים, חשוב לציין זאת בפני הגורם שמוכר לכם אותן, כדי שההתאמה תהיה אידאלית למטרה.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן