כמה עולים ארונות הזזה מעוצבים

 כאשר אנו מחפשים מוצר או שירות זול אנחנו בעצם מחפשים את התמורה הטובה ביותר – המפרט הטוב ביותר או תכונות, אבל במחיר החסכוני ביותר. כל אחד ידע לומר לך שארונות הזזה מעוצבים הם לא באמת זולים כאשר הם לא באיכות טובה ולא ישרדו תקופה ארוכה.

סוגים של ארונות

ישנם שני סוגים בסיסיים של ארונות: בודד ומובנה. ארונות הזזה מעוצבים בודדים הם פחות יקרים מארונות מובנים. פשוט

ארונות הזזה
ארונות הזזה

בגלל שאין צורך בנגר שיבצע את העבודה על פי מידות מדוייקות של הקיר והמקום בחדר. ארונות מובנים יקרים יותר, אבל יתאימו בצורה חלקה לתוך חדר ובמידה והנל נמצא בבניה, השטח הדרוש לארון הזזה מעוצב ומובנה ילקח בחשבון בעת עיצוב הבית שלך. אם אתם משפצים, הוספת ארון הזזה מעוצב מובנה יכול להיות פשרה לא רעה, וכך ניתן לחשב כמה מקום מעוניינים להקצות לארון, וכמה למטרות אחרות.

כמה עולים ארונות הזזה? 

למרות שארונות הזזה בודדים הינם זולים יותר מאשר מובנים, עדיין טווח המחירים הוא מאוד רחב, ותלוי בגודלו וכמות האלמנטים בתוכו. כך למשל ארון הזזה פשוט בעל דלת פשוטה נע בין 900 ל 1500 ₪. ארון הזזה בעל ארבע דלתות גדול יותר, נע בין 4000 ל9000 ₪. כאשר עבור ארון מותאם אישית המעוצב על ידי קבלן עצמאי תוסיפו עוד כמה אלפי שקלים למחיר.

ארונות הזזה מעוצבים אישית צריך להתאים בדיוק לבית, בהתאם לגודל והמיקום של הארון, כאשר בנוסף לכך בונה הארון יצטרך לבצע עבודת גימור הכוללת הוספת גבס כדי למלא את החלל מהחלק העליון של הארון לתקרה. ברוב המקרים, הם פשוט מורידים קיר או את חלקו וממסגרים את הארון מהתקרה. כאשר אם ברצונכם חדר ארונות, תיכנון וביצוע שכזה יכול להגיע למחירים של 90000 ₪ ויותר.

איזה סוג של ארון בגדים אתה צריך לבחור?

כמובן, התקציב שלך יהיה הגורם המכריע, אבל חשוב גם לשקול את הצרכים העתידיים שלך ולציין זאת, בבואך לקבל הצעות מחיר. השיקולים צריכים לכלול את התקופה שאתה מתכנן לחיות בדירה הנוכחית שלך וכן האם ארון ההזזה שאתה קונה היום עדיין יתאים לצרכים שלך בעוד חמש שנים? אם אתה קונה ארון הזזה מעוצב לחדר השינה של הילדים, האם ארון ההזזה יהיה גדול מספיק עבורם גם כשיגדלו?

ארון הזזה מעוצב היטב יכול להיות תענוג אמתי ולהוסיף ערך לבית שלך גם כשתצטרך למכור אותו. מומלץ לבדוק ולקבל השראה מרעיונות לארונות הזזה מעוצבים בשלל מקומות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן