כמה עולים ארונות קיר?

ארונות קיר חיפה

ארון קיר הוא פתרון אחסון יעיל שיכול להתאים לבית, למשרד ולמחסן. הוא חוסך במקום ולא דורש הקצאה של חלק מחלל הפנים על מנת לאפשר אחסון יעיל של הבגדים או הציוד האישי.

כמו כן, כיום יש לארונות מן הסוג הזה ערך דקורטיבי. הם מומלצים על ידי אנשי מקצוע ומשולבים בחלל הפנים באמצעות הנחיות של מעצבי פנים. כמו כן, בבחירת ארונות קיר חיפה וערים גדולות נוספות מאפשרות השוואה בין סוגים רבים של דגמים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולים ארונות קיר:

א. חומר גלם – המחיר נקבע בראש ובראשונה לפי חומר הגלם שבו משתמשים על מנת לבנות את הארון. חומר מלמין יצוק למשל מצופה פורמייקה והוא גמיש בצורה שמתאימה למזג האוויר, בעוד לוח סיבית MDF אטרקטיבית מבחינת עלות. אפשר גם לבנות ארון בשיטת הסנדוויץ' כדי לשלב בין היתרונות או להעדיף ארון מעץ מלא לטובת השגת מראה יוקרתי.

ב. עיצוב – המחיר של ארונות קיר מושפע גם מהעיצוב. התפקיד של הלקוח הוא להחליט מרארונות קיר חיפהאש מה יהיה אופי השימוש הצפוי בארון, איפה הוא ימוקם ומה יאוחסן בתוכו. לאחר מכן ניתן להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין ארונות לפי מספר הדלתות, הצבע והגימור. ככל שהעיצוב יהיה מיוחד ואקסקלוסיבי יותר, כך צפוי המחיר של הארון לעלות.

ג. תוספות – ניתן לבנות ארונות קיר בהתאמה אישית ולייצר עבורם תוספות מיוחדות. התוספות כוללות מגירות פנימיות בעלות של 200-400 ש"ח לכל מגירה, במת מגירות בעלות של 600-900 ש"ח ורגלי ניקל במחיר של 200-400 ש"ח. גם מדפים נוספים עולים עוד כסף והמחיר הממוצע שלהם הוא 30-50 ש"ח למדף.

טווח מחירים

בעת הזמנת ארונות קיר חיפה ותל אביב או ערים אחרות מציעות פחות או יותר טווח מחירים דומה. באופן עקרוני, אפשר להשיג ארון בסיסי עם 2 דלתות במחיר של 1,000-3,000 ש"ח, אך יש דגמים שעולים 5,000-20,000 ש"ח ומעלה. ארון הזזה ברוחב 340 ס"מ וגובה 240 ס"מ יעלה למשל 6,000 ש"ח, לעומת ארון 4 דלתות שיעלה 7,000-9,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן