כמה עולים וילונות גלילה

וילונות הינם בעלי חשיבות עליונה בעיצוב האווירה בבית
עיצוב הבית הינו אחד מהעיסוקים המהנים ביותר. סידור הרהיטים השונים, בחירת פרטי נוי, צביעת הקירות והתאמת הריצוף נועדו בראש ובראשונה ליצור אווירה נעימה ונוחה, אך בעצם הם מהווים ביטוי אישי לפנימיות שלנו. לעיתים קרובות, למרות שהקפדנו לבחור פריטים אשר יתאימו זה לזה מבחינת הסגנון העיצובי, הצבע או הצורה, אנו עדיין לא מרוצים מהשילוב ביניהם לאחר שהוצבו זה לצד זה בחדר. הסיבה לכך היא לעיתים קרובות השפעתו של האור החודר מחלונות הבית. האור מהווה בעצם את התאורה השולטת לחלוטין בהצגת הצבעים. על מנת לשלוט באור השמש, אשר אינו תלוי ברצוננו, ניתן לרכוש וילון מתאים. וילון מאפשר לנו לווסת את אור השמש, לשלוט בכמותו, ונוסף על כך מוסיף יופי וצבעונות לבית. וילונות גלילה הינם הפופולאריים ביותר בשוק כיום לצורך זה.

מהם הגורמים המשפיעים על מחירם של וילונות גלילה?

וילונות גלילה אם כן הינם פריט הכרחי לכל בית אשר בעליו שואף לעצבו בצלמו ודמותו. על מנת שתוכלו לחשב את עלויות העיצוב, להלן הפרמטרים הצפויים להיות בעלי ההשפעה הרבה ביותר על מחירי וילונות גלילה:
• חומר הגלם: וילונות גלילה נבדלים זה מזה על פי חומר הגלם בו נעשה שימוש בבנייתם. ישנם וילונות גלילה העשויים עץ, וילונות העשויים פלסטיק, ואפילו ווילונות ממתכת או כאלו המשלבים יחדיו מספר חומרי גלם שונים. סוג חומר הגלם יקבע במידה רבה את המחיר הסופי, ואף צפוי להשפיע על עמידות הווילונות.
• היצרן: ישנם מספר מותגים מובילים לווילונות בכלל ווילונות גלילה בפרט. ככלל, ווילונות גלילה אשר יוצרו על ידי יצרן אירופאי יהיו לרוב מאיכות גבוהה יותר מאשר אלו אשר יוצרו במזרח.
• גודל: כמו כל סחורה, גם לגודל הווילון עצמו חשיבות רבה המוצאת את ביטויה בתמחור המוצר. גודל הווילונות חשוב גם מבחינת אורך החלון אשר ברצוננו לכסות, וגם מבחינת רוחבם. במידה ואנו מעוניינים לכסות את כל חלונות הבית בווילונות גלילה, יתכן ונוכל להשיג מהספק מחיר מופחת.

וילונות גלילה

 

 

 

 

 

לכל הפרמטרים שצוינו לעיל חשיבות רבה בקביעת המחיר הסופי, כאשר כמובן שהספק והחנות עשויים לתמחר את הווילון בצורה שונה. באופן כללי ניתן לאמר כי מחיר יחידה אחת של ווילונות גלילה תעלה בין 150 ל250 שקלים חדשים.

חשוב מאוד לרכוש וילון איכותי

מעבר למחיר, חשוב מאוד להקפיד ולרכוש וילונות גלילה איכותיים אשר ישמשו אתכם שנים רבות. אל תתפתו להצעות מחיר מופחתות ללא בדיקה, מאחר ולרוב הם מעידות על מוצר קלוקל אשר ישרת אתכם לזמן קצר ואז יקרוס ויתקלקל. ווילונות גלילה איכותיים דורשים מכם להשקיע טיפה יותר, וליצור קשר עם ספק אמין ואיכותי, אשר מעבר למכירת הווילונות יוכל לייעץ לכם בבחירות הווילון המתאים ביותר לחזון העיצובי שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן