כמה עולים טיולים לגיל הזהב ?

עבור מבוגרים רבים, הכניסה לגיל השלישי (או לגיל הזהב) כמה עולים טיולים לגיל הזהב  מלווה בשחרור מסוים. כעת, כשאינכם מחויבים לעבוד, אתם יכולים ליהנות מנחת ומרווחה. לכן, אין זה מפתיע לגלות שיש לא מעט הצעות עבור טיולים לגיל השלישי. ברגע שיש יותר זמן פנוי, אפשר גם ליהנות מיותר טיולים, ביותר מקומות, בארץ ובעולם. כמובן שמכאן עולה שאלה חשובה מאד – והיא בנוגע לעלות של טיולים לגיל השלישי. אם כך, איך אפשר לדעת מה משפיע על המחיר?

מה קובע את מחירי הטיולים?

  • בארץ או בחו"ל? – לפני הכל, הקריטריון המכריע ביותר למחירים של טיולים לגיל השלישי, הוא באשר למיקום שלהם. טיולים בארץ, תמיד יהיו זולים יותר מאשר טיולים בחו"ל. עם זאת, יש מקרים שבהם ההפרש יצטמצם (כמו טיול של 3 ימים ביוון, מול טיול של שבועיים בארץ), אך ברוב המקרים – ההפרש הוא משמעותי.
  • טיול עצמאי או מאורגן? – בכל המקרים שבהם אתם רוצים לצאת לטיול, יש לזכור שאם יוצאים לטיול מאורגן, אפשר שמחירו הראשוני, יהיה גבוה יותר ממחיר של טיול עצמאי. עם זאת, היתרון של טיול מאורגן הוא שהמחיר ידוע מראש, בעוד שמחיר טיול עצמאי עלול להתברר בסופו של דבר כיקר יותר, בגלל אירועים לא מתוכננים.
  • ביטוח – עבור בני הגיל השלישי, עניין הביטוח הוא חשוב מאד כשיוצאים לטייל, בוודאי בחו"ל לרוב, הביטוח עבור מבוגרים הוא גבוה יותר, אם כי מה שבעיקר משפיע הוא מצבכם הבריאותי, ויש לקחת בחשבון כי מבוגרים עם בעיות רפואיות, יידרשו לשלם מחיר גבוה יותר.

אז מה המחיר הסופי?

טווח המחירים של טיולים לגיל הזהב הוא עצום. החל מטיול כמעט חינמי אם אתם יוצאים ליומיים של טיול בטבע בצפון הארץ – ועד למחיר של 4,500 $ לטיול באירופה הקלאסית עם מדריך צמוד במשך שבועיים. קחו בחשבון שברגע שבוחרים טיול בחו"ל, המחיר ההתחלתי לטיול עצמאי הוא סביב 1,200 $ (כולל טיסה ולינה), ומכאן המחיר יכול לעלות.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן