כמה עולים טיפולי לייזר ומה משפיע על המחיר שלהם?

טיפולי לייזר- השפעות ומחיר:

 

יש כיום לא מעט סיבות לפנות למכונים רפואיים שונים, שבהם מבצעים טיפולי לייזר מסוגים שונים.  מטפלים בלייזר בין השאר לצורך העלמת צלקות אקנה, על מנת להסיר כתמים מהעור וכן על מנת לבצע הסרת שיער. לעתים גם משתמשים בלייזר לטובת הסרה של שומות.  טיפולים רפואיים אלו נעשים תמיד במסגרת פרטית, ומאחר שהם ברובם הגדול אסתטיים, לא ניתן לעשות פוליסת ביטוח עבור טיפולים אלו – ועלינו לשלם עליהם. אם כך, מה ישפיע על המחיר הסופי?

  • סוג הטיפול – קודם כל, יש הבדל בין כל הסוגים השונים של טיפולי לייזר. כך למשל ישנו הטיפול של העלמת צלקות אקנה. זהו טיפול עם תמחור עצמאי משלו, שלרוב לא שונה מידי בין טיפול לטיפול. לעומת זאת טיפול כמו הסרת שיער בלייזר הוא עם טווח מחירים עצום – כי יש למשל הבדל בין המחיר להסרת שיער בלייזר במפשעות לבין הסרת שיער בגב, ויש גם תמחור שונה לגברים או נשים. במקרה של העלמת צלקות לעומת זאת, המיקום הוא לרוב פחות משנה וגם לשאלה האם זה גבר או אישה אין ממש משקל מכריע בקביעת המחיר הסופי.

 

  • כמה טיפולים? – ברוב המקרים, כשאתם רוצים לעבור טיפולי לייזר, עליכם להיות מוכנים לכך שהבעיה לא תיפתר בטיפול אחד. השימוש בלייזר הוא מתון ולא ממוקד מידי, וזאת בכדי לא לגרום לנזקים חמורים מידי לעור שלכם. לכן מדובר לרוב על סדרה טיפולים לכל מטרה (כולל הסרת שומות, העלמת צלקות אקנה, הסרת שיער, ועוד). על כמה מפגשים מדובר? תלוי מאד במצב האסתטי שלכם. יש מקרים שבהם ארבעה טיפולים יספיקו, ויש מקרים שבהם יהיה צורך ב12 טיפולים. שימו לב שיש מכונים שמראש ידרשו מחיר למספר טיפולים קבוע, ויש מכונים שידרשו מחיר בנפרד על כל טיפול בודד. לעתים, יהיה משתלם יותר לשלם מראש על כמות גבוהה של טיפולים. עם זאת, יש אפשרות גם לתמחור בודד, ולעתים בפגישה אחת או שתיים הבעיה כבר תיפתר לשביעות רצונכם.

 

 

 

 

המוניטין של הרופא – גם בתחום של טיפולי לייזר למוניטין של הרופא יש בהחלט השפעה רבה! המוניטין הוא קודם כל מבחינת איכות הטיפולים האסתטיים שתוכלו לקבל. אולם לעתים זה גם שישפיע על המחיר – ורופאים שנחשבים לטובים ואיכותיים יותר, אולי גם יגבו מחיר גבוה יותר.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן