כמה עולים טיפולי פנים?

טיפולי פנים

עור הפנים שלנו הוא אחד החלקים החשובים ביותר במראה החיצוני שלנו ויש לטפל בו כהלכה

המראה החיצוני שלנו מורכב מלא מעט חלקים, שלכל אחד מהם יש חשיבות אחרת עבור כל אדם בנפרד. עם זאת, לכל אחד מאתנו יש כמה וכמה מרכיבים שהחשיבות שלהם למראה החיצוני היא אוניברסלית, ואחד המרכיבים האלה הוא ללא ספק עור הפנים. עם זאת, בכל מה שנוגע למראה החיצוני שלנו, עור הפנים הוא מרכיב פגיע במיוחד שלא מעט גורמים חיצוניים ופנימיים יכולים להוביל לפגיעה בו – ולכן טיפולי פנים הם חשובים במיוחד עבורנו. כעת, נכיר את הטיפולים האפשריים השונים לחידוש העור ולמיצוק העור, ונכיר גם את טווח המחירים עבור הטיפולים השונים.

כמה עולים לנו טיפולים שונים עבור חידוש ומיצוק של עור הפנים?

  • פילינג – טיפולי פילינג הם טיפולים מגוונים שיכולים להיות כימיים או אלקטרוניים, כאשר המטרה שלהם יכולה להיות טשטוש צלקות, חידוש העור ומיצוק העור והצערה כללית של עור הפנים. טווח המחירים הרלוונטי תלוי בסוג הפילינג ובעומקו, כאשר המחיר הנמוך ביותר יכול להיות 300 ₪ על פילינג בסיסי ומאידך פילינג עמוק יכול להגיע גם ל-3,000 ₪.
  • העלמת נימים – טיפולי פנים של העלמת נימים נותנים לנו מענה עבור טשטוש והעלמה של אדמומיות ושל נימים בעקבות התפרצות של אלה בשל גיל או יובש. טווח המחירים הממוצע לטיפול שכזה הוא 250 עד 400 ₪.
  • אנטיאייג'ינג – טיפולי אנטיאייג'ינג, שכשמם כן הם מהווים טיפול לחידוש העור והצערתו, נעים במחיר שבין 250 ל-500 ₪.
  • פיגמנטציה – טיפולי פנים לטשטוש כתמי פיגמנטציה יעלו מחיר ממוצע שנע בין 1,300 ל-2,000 ₪ עבור 5 טיפולים, כמות בסיסית לטיפול שלם ואיכותי.
  • טשטוש צלקות – טיפולים של טשטוש צלקות יכולים להיות טיפולי פילינג, העלמת נימים, או אפשרויות אחרות בתחום טיפולי הפנים, והמחיר בהתאם – עד לטווח של 500 ₪ לערך.

טיפולי פנים

אסור להתפשר על איכות טיפולי הפנים שאנחנו מקבלים – ויש לפנות רק לשירות מוביל ואיכותי

טיפולי פנים איכותיים הם לא עניין של מה בכך בכל מה שנוגע למראה שלנו, והאיכות של הטיפול אותו אנחנו מקבלים משפיעה באופן ישיר על המראה שלנו לאורך זמן. טיפול איכותי של חידוש העור נותן לנו מראה שיכול להיות שלא חשבנו שאנחנו עוד יכולים להשיג, וההשקעה בכך צריכה להיות בהתאם לכך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן