כמה עולים מדפים למחסן?

פתרונות מידוף למחסן יכולים לחסוך מקום, לאפשר שמירה על סדר וארגון ולשמש גם לטובת תצוגה פריטים באולמות תצוגה ועבור הלקוחות. יחד עם זאת, טווח המחירים רחב מכפי שנהוג לחשוב והוא נע סביב כמה מאות שקלים
מחסנים בכל רחבי הארץ נעזרים בפתרונות מידוף. אפשר למצוא אותם במחסנים פרטיים ומסחריים, במחסני אולמות תצוגה וגם במחסני חנויות, רשתות, מרכולים ועוד. הסיבה לשימוש הנפוץ בפתרונות מידוף קשורה לפונקציונאליות. המדפים הם הדרך הטובה ביותר לחסוך במקום ולאפשר נגישות לפריטים השונים. פתרונות מידוף מיועדים גם עבור עובדי המחסן ומי שמספק לו שירותים לוגיסטיים, וגם עבור הלקוחות שצריכים לקחת בעצמם את הפריטים והמוצרים.
כתוצאה מהאמור לעיל ניתן גם להבין מדוע יש סוגים רבים ושונים של פתרונות מידוף. ההבדלים בין הסוגים משפיעים על המחיר ועל התקציב הנדרש להחלפת פתרונות כאלה בתוך המחסן. לקוחות שרוצים לבחור את הפתרון המתאים להם צריכים להגיע לאולמות התצוגה, להתרשם מהקטלוגים הקיימים ולהישאר עם אצבע על הדופק על מנת להתעדכן בשינויי המחירים. בנוסף, תמיד כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי להבטיח שימוש אופטימאלי בפתרונות מידוף מסוימים.
פרמטרים המשפיעים על המחיר:

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולים מדפים למחסן:

א. אופי המחסן – ההבדלים הם בין מחסן פרטי, מסחרי ותעשייתי. ככל שהמחסן גדול יותר, כך יש צורך בפתרונות מידוף מאסיביים. עבור המחסן הביתי לדוגמא ניתן להשתמש במידוף בסיסי בלבד, בעוד במחסן מסחרי יש צורך בפתרונות מידוף שיהיו נגישים גם עבור מלגזות, במות הרמה ומנופים. במחסנים תעשייתיים משלבים בין פתרונות מידוף וזאת כדי למנוע מצב של חוסר סדר וארגון.

ב. חומרי גלם – פתרונות מידוף למחסן מיוצרים מחומרים כמו מלמין, עץ ומתכת. מדפים ממתכת נחשבים למתאימים ביותר עבור המחסן בגלל העמידות והחוזק שלהם. אלו מוצרים שעוברים תהליך פרזול ייעודי והם מסוגלים לשאת במשקל קל עד בינוני. מי שצריך לאחסן פריטים כבדים במיוחד, יכול לרכוש פתרונות מידוף עם תומכים.
בנוסף, יש להביא בחשבון רמות איכות שונות של פלסטיק, מתכת ועץ. לא כל פתרונות המידוף שמיוצרים מפלסטיק נמכרים באותו מחיר. כלל דומה תקף גם במומצרי מידוף ממתכת ועץ: ככל שחומרי הגלם איכותיים יותר והמדפים הופכים להיות יותר חזקים ועמידים, כך מחירם צפוי לעלות. כדאי לזכור את זה כאשר בוחרים פתרונות מידוף ולבצע השוואה אפקטיבית בין האפשרויות השונות.

ג. מודולאריות – הדור הבא של פתרונות מידוף למחסן מאפשר ניצול יתרונות מודולאריים. זו למעשה מערכת מדפים שמורכבת ממספר חלקים. הלקוח יכול לפרק ולהרכיב מחדש את המערכת, בהתאם לצרכים המשתנים. בעלי מחסנים משתמשים לדוגמא במערכת מידוף מודולארית גם כדי לסדר את הפריטים בתוך חלל הפנים, וגם על מנת להבטיח נגישות למוצרים השונים עבור הלקוחות. המודולאריות חוסכת בהוצאות מיותרות ומבטיחה מצב בו המוצרים זמינים בתוך המחסן ללא הגבלה.

ד. גודל – אי אפשר לקבוע מחיר של מדפים למחסן מבלי להתייחס לגודל. המידות המקובלות הן אורך, רוחב ועובי כל מדף בפני עצמו. ניתן להתרשם מהגודל של פתרונות מידוף על פי המפרט הטכני המפורסם על ידי היצרן.

מדפים למחסן

טווח מחירים

פתרונות מידוף מעץ אורן מלא בגודל של 40X120 סנטימטר למשל ובעובי 17 מ"מ יעלו 35-50 ש"ח. עם זאת, מערכת מודולארית ממתכת תעלה 190-400 ש"ח ויש גם מערכות תצוגה עם 4-6 קומות שיעלו 700-1,000 ש"ח. מערכות אקסקלוסיביות המשמשות לארגון וסידור מחסני תצוגה עולות 1,200 ש"ח ומעלה. למחירים אלו יש להוסיף את ההובלה וההרכבה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן