כמה עולים מדפים מודולריים?

מדפים מודולריים

מדפים מודולריים ניתנים לכיוון והתאמה אישית בגלל מידת פריקות גבוהה. הם נוחים יותר בהשוואה למדפים עם ברגים ומתאימים לבית, למשרד ולעסק. אפשר לפרק אותם בקלות אחרי ההרכבה הראשונית ולהרכיב שוב ללא צורך ברקע מקצועי או כלי עבודה מיוחדים. מדפים מן הסוג הזה בנויים מקורות וסיפונים והם מתאימים לעומס קל עד בינוני. באופן עקרוני, מערכת מדפים מודולריים נחשבת אידיאלית עבור עומס של עד 500 ק"ג על כל מדף.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה גורמים שעוזרים לקבוע כמה עולים מדפים מודולריים:

א. גודל – ניתן להזמין את המדפים כמעט בכל צירופי הגדלים ובהתאמה אישית לאופי מדפים מודולרייםהחלל. הגדלים נמדדים לפי נתוני רוחב, עומק, הפרשי גובה בין מפלסים וגובה מקסימאלי.

ב. עיצוב – יש דגמי מדפים מעוצבים שמתאימים בעיקר לחלל הפנים של הבית. אפשר להשתמש בהם במטבח, בסלון ובחדרי השינה אך העיצוב המיוחד כרוך בתוספת תשלום של בערך 10%.

ג. חומרי גלם – מדפים מודולריים מיוצרים בדרך כלל מברזל. היתרונות של ברזל הם מחיר נמוך יחסית וקשיחות גבוהה, אך קיימים גם מדפי נירוסטה ואלומיניום שנחשבים עמידים יותר. פערי המחירים בין חומרי הגלם לא גבוהים.

ד. מספר מדפים – הפרמטר המרכזי המשפיע על המחיר הוא מספר המדפים. ככל שהמערכת המודולארית כוללת יותר מדפים, כך צפוי המחיר שלה לעלות. במערכת סטנדרטית יש 5 מדפים מודולריים הניתנים לשינוי גובה. ההרכבה של המערכת היא בכל מקרה ללא ברגים ולכן את מספר המדפים בוחרים לפי הצרכים ואופי השימוש הצפוי.

טווח מחירים

מדפי מתכת מודולריים בגובה של 200 ס"מ, רוחב של 97 ס"מ ועומק של 32 ס"מ יעלו בממוצע 350 ש"ח. זו מערכת עם 5 מדפים ניתנים לשינוי גובה ובהם המשקל המקסימאלי על כל מדף הוא 230 ק"ג.

לצורך השוואה, מערכת גדולה יותר ברוחב של 90 ס"מ יכולה להגיע עם עומק של 40 ס"מ והפרשי גובה של מינימום 5 ס"מ בין המפלסים, כאשר הגובה המקסימאלי הוא 8 מטר. זו מערכת שעלותה הממוצע 500 ש"ח לא כולל שירותי הובלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן