כמה עולים מכונות אריזה?

מכונות אריזה

מפעלים רבים בענפי המזון והפרמצבטיקה ובענפים נוספים זקוקים לפתרונות מתקדמים לאריזת המוצרים. ישנם תקנים מחמירים בנושא האריזה, והמפעל חייב לעמוד בתקינה המחייבת כדי למכור את מוצריו וכדי להבטיח את איכותם ואת טריותם.

בעבר הרחוק, עם תחילת המהפכה התעשייתית, היה נהוג לארוז מוצרי מזון ופריטים אחרים בעבודת יד. יש לזכור כי בעבר המפעלים היו קטנים יותר וייצרו בכמויות יחסית קטנות ונמוכות. בעקבות הטכנולוגיות החדשות בענפי התעשייה וביכולות הייצור נוצר צורך מהותי במכונות חדישות ומתקדמות לאריזת המוצרים. בנוסף, אם בעבר הלא רחוק היה נהוג למכור מוצרים רבים בתפזורת, בלי אריזה מיוחדת, כאשר חלק מהאריזה בוצעה בנקודות המכירה, הרי שהמעבר לייצור המוני הביא לצורך במכונות ממוכנות ואיכותיות לצורכי אריזה. עם זאת, חשוב לדעת כי מחירן הגבוה של המכונות הממוכנות לאריזה תרם גם להתפתחות חברות המציעות שירותי אריזה יעילים ומשתלמים כלכלית לעסקים רבים.

מחירון מכונות ממוכנות לאריזה

המחיר של מכונות אריזה משתנה בהתאם למותג, להספק המכונה, למורכבות העבודה, לקצב העבודה, לסוג האריזה, לאוטומציה ובהתאם לפרמטרים רבים נוספים. המחיר של מכונה חדשה לאריזה עשוי להסתכם במאות אלפי שקלים ולמעלה מכך, אך יש גם מכונות זולות יותר, בהתאם למאפייני המכונה ולהספק שלה.מכונות אריזה
כדי להוזיל עלויות ישנם מפעלים וחברות הרוכשים מכונות ממוכנות לאריזה יד שנייה, ויש לפנות לחברות המתמחות בכך ומציעות פתרונות שונים. בשל העלות הגבוהה של המכונות, ישנם יצרנים ומשווקים המציעים אפשרות לרכוש את המכונה בתשלומים הפרושים על פני זמן רב. יש גם פתרונות ליסינג הנחשבים לנוחים ומסייעים לעסק לרכוש מכונה חדשה או יד 2 בפריסה ארוכה.
כאמור, המחיר משתנה ממכונה אחת לאחרת: יש מגוון דגמים של מכונות ממוכנות לאריזה, ולעתים יש לתכנן ולייצר את המכונה בהתאמה אישית מדויקת לצורכי הלקוח והמחיר עולה בהתאם.
מעבר לעלות הרכישה הגבוהה, על החברה לדאוג לתחזוקה שוטפת ועליה לקבל שירות מהיר ויעיל כדי להימנע ממקרים בהם תקלה במכונה גורמת להשבתת פס הייצור.

שירותי אריזה למפעלים ולחברות ייצור

החלופה המשתלמת ביותר לחברות ולמפעלים יצרניים היא להוציא את שירותי האריזה למיקור חוץ ולקבל מענה מקצועי איכותי וחדשני, במחיר משתלם ואטרקטיבי. למעשה, העסק חוסך פעמיים מאחר שהוא אינו זקוק לשטח גדול במפעל כדי להתקין את מכונת האריזה, והוא חוסך גם עלויות כוח אדם ועלויות שוטפות כמו תחזוקה, חשמל ועוד.

שירותי אריזה מאפשרים לעסק להתמקד בייצור וליהנות מפתרונות מתקדמים לצורכי האריזה. אם מעוניינים לשנות אריזה או שמתעורר צורך אחר, החברה מציעה פתרונות איכותיים ללקוח ואין צורך לרכוש מכונה חדשה ויקרה המשפיעה על רווחיות העסק. לכן, מפעלים רבים החלו לארוז את המוצרים שלהם בעזרת חברות המתמחות בשירותי אריזה. כך הם זוכים לפתרונות מתקדמים וחוסכים בעלויות הייצור כדי להתמודד עם התחרות ולשפר רווחים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן