כמה עולים מתקני תצוגה וסטנדים?

מתקני תצוגה

קצת על חשיבות ההשקעה בתצוגה בעסק שלנו

אין עסק מסחרי שיכול להצליח בלי שהוא משקיע בתצוגה שלו. כיום, בעידן האינטרנט, השקעה בתצוגה יכולה וצריכה להתבטא גם בהשקעה באתר אינטרנט איכותי שמציג את כל הסחורה שאנחנו מציעים בצורה איכותית, אך בסופו של דבר עבור מרבית העסקים אין תחליף לתצוגה פיזית. התצוגה הפיזית היא זו שמשכנעת את הלקוחות בדבר איכות המוצרים שלנו, והיא גם זו שנותנת ללקוח את התחושה שמדובר בחנות איכותית שמשקיעה במוצרים שהיא מוכרת. בדיוק מהסיבה הזאת אנחנו צריכים לתכנן בקפידה ולבחור בחכמה מתקני תצוגה איכותיים וסטנדים איכותיים באותה המידה עבור החנות שלנו. השקעה שכזו, שאותה אנחנו שואפים לבצע פעם אחת בחכמה עבור מוצרים איכותיים, היא השקעה חשובה במיוחד וחשוב שנבין כמה הדבר יעלה לנו פחות או יותר.

כמה עולים מתקני תצוגה וכמה עולים סטנדים, ומה האפשרויות בתחומים אלה?

  • סטנדים – העלות של סטנד בודד עבור מוצר בחנות שלנו יכולה להיות גם עלות נמוכה מאוד. סטנד שכזה, שלא צריך להיות הרבה יותר מכמה מוטות פשוטים שעליהם אנחנו תולים בגדים או מניחים מוצר כזה או אחר, יכול לעלות לנו גם בטווח של 150-300 ₪. עם זאת, חשוב בשלב זה שנבין את הערך המוסף שנקבל מסטנד איכותי יותר שיאפשר לנו לתלות כמות גדולה יותר של סחורה, יחזיק זמן רב יותר ויהיה מרשים יותר ללקוחות שלנו. במקרים שכאלה, נשלם סכומים שנעים בין 400 ל-1,000 ₪ עבור סטנד איכותי.
  • מתקני תצוגה – מתקן תצוגה איכותי יותר הוא מטבעו גם יקר יותר. בין המתקנים הללו ניתן לציין סלסלות שונות, רשתות, אמבטיות פרספקס ומתקנים רבים אחרים. קשה לתת מחיר ממוצע בשל ריבוי האפשרויות, אך ניתן לאפיין טווח מחירים שנע בין 500 ₪ למוצר פשוט ועד מחירים של 1,500 ₪ ויותר.

מתקני תצוגה

השקיעו במתקנים השונים לתצוגה בחנות שלכם – זו השקעה חד פעמית וחשובה במיוחד

זכרו – איכות התצוגה בחנות שלכם תשפיע באופן ישיר על המכירות שלכם. מתקני תצוגה  וסטנדים איכותיים, גם אם בהשקעה רחבה וחד פעמית הם לא זולים, יחזירו את ערכם עד מהרה במשיכה איכותית של לקוחות לחנות שלכם.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן