כמה עולים עזרים להליכה?

עזרים להליכה

עזרים להליכהאם אתם שייכים לקבוצה באוכלוסייה אשר חווה מוגבלות פיזית שמקשה על ההליכה, או שיש לכם קרובי משפחה אשר שייכים לקבוצה הנ"ל, יש להניח שאתם מתעניינים בשאלת המחיר של עזרים להליכה. תפקיד העזרים להליכה הוא לדאוג לכך שגם אדם שמתקשה בהליכה עצמאית – יוכל להגיע ליעדו, גם בתוך הבית וגם בשטחים חיצוניים, בצורה נוחה יותר, כשהוא לא צריך להפעיל לחץ או מאמץ על הגוף שלנו. כמובן שהמוצרים הללו נמכרים בטווח מחירים מסוים, וחשוב לדעת מה משפיע על המחירים ומהו הטווח המקובל.

כך תתמחרו את העזרים

הליכונים שונים – כמובן שהעזר המרכזי הוא ההליכון. ההליכון מאפשר אחיזה בשתי הידיים, ומאפשר תנועה קדימה לפי הצורך. שימו לב שכאשר אתם רוכשים הליכון, יש לוודא שהוא עשוי מחומר איכותי, ושהוא מסוגל גם לשאת את המשקל והלחץ שאתם מפעילים עליו עם הידיים.

עזרים להליכון – מה שעוד ישפיע על המחיר, אלו העזרים השונים שתתקינו עבור ההליכון שלכם. כך למשל אם תרצו להתקין מגש אכילה על ההליכון שיאפשר לכם גם לשבת ולאכול, או אם תרצו להתקין מתלה מיוחד על ההליכון שיאפשר לקחת אתכם את התיק שלכם. פרמטרים כגון אלו משפיעים על המחיר הסופי.

תחתית להליכון – יש לקחת בחשבון גם את המחיר של התחתית להליכון. לרוב, כדי למנוע שחיקה של ההליכון ולדאוג ליציבה טובה יותר, יש שמצטיידים בכדורי טניס להרכבה עליו. בחלק מהמקרים אפשר גם לרכוש מחליקים מיוחדים, שדואגים לכך שההליכה תהיה טובה ואיכותית יותר.

מה המחיר הסופי?

המחיר עבור הליכון בסיסי עומד כיום בין 190 ₪ עד ל-900 ש"ח – הכל תלוי באיכות ההליכון, ניידות, משקל, התאמה ועוד. מחירי העזרים השונים שמותקנים על ההליכון מתחילים ב- 30 ש"ח, ויכולים להגיע גם ל200 ₪ – תלוי גם כאן בשאלת האיכות שלהם ועד כמה הם משדרגים את ההליכון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן