כמה עולים קראוונים חדשים?

קרוואן

אף על פי שניתן גם לשכור קראוונים לתקופה מסוימת, שימוש בתדירות גבוהה הופך את הרכישה של קראוונים חדשים להוצאה משתלמת ואף מתבקשת.

יחד עם זאת, חשוב לבצע השוואת מחירים יעילה בין קראוונים חדשים למכירה ולהתייחס למפרט הטכני המפורסם על ידי היצרן. כדאי גם לקבל המלצות על דגמים מסוימים כדי להבטיח רכישה מוצלחת.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שיקבעו כמה יעלו לכם קראוונים חדשים למכירה:

א. מפרט כללי – מפרט כללי של קראוון מתייחס לאורך כולל, אורך פנימי, רוחב כולל ופנימי, גובה כולל ופנימי, מידות סוכך, משקל עם ובלי מטען , משקל עומס מרבי מותר, מטען אישי מרבי בקילוגרמים גודל צמיג וגודל חישוק.

ב. חדר שינה ומגורים – אזור המגורים הוא החלק הכי חשוב בקראוון אז כדאי שתבדקו את נתוני המיטות. שימו לב למספר דרגשי השינה, מידות המידה, מספר חלונות הציר בכל המרחב, סוג צוהר הגג ופתרונות אוורור בחדרי השינה והאמבטיה.קרוואן

ג. חיבורים – היתרון של קראוונים חדשים למכירה בא לידי ביטוי באפשרויות החיבור שלהם למערכות חיצוניות. מצד שני, המחיר מושפע מכמות המערכות שאותן אפשר לחבר. כאן כדאי לבדוק האם ניתן לחבר את הקראוון למיכל ניקוז, מזגן ומערכת אוורור, תאורה ומיכל מים. קראוון בדגם משופר מצויד בחיבור למים ולחשמל ובאפשרויות חיבור לגז ולמערכת סולארית.

ד. תקופת אחריות – כדאי להתעקש על תקופת אחריות ארוכה ככל האפשר. למרות שקראוונים עם תקופת אחריות כזו עולים יותר בהשוואה לקראוונים משומשים או בלי תקופת אחריות בכלל, זו גם כן הוצאה משתלמת.

טווח מחירים

קראוונים חדשים למכירה עם מפרט כללי ממוצע יעלו 100,000 ש"ח. יש כמובן גם קראוונים במחירים של 150,000 ש"ח ומעלה, לעומת קראוונים משומשים במצב טוב שניתן להשיג בתקציב של 50-70 אלף ש"ח.

הדבר החשוב הוא להתאים את הקראוון לצרכים הקיימים שלכם. אל תתפתו למחיר גבוה וודאו את האבזור והאחריות.

לפרטים נוספים וטיפים נחוצים תוכלו למצוא באתר http://www.allcaravans.co.il/

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן