מתנות לחג לעובדים לפי טווחי מחירים

כמה עולות מתנות לחג לעובדים

חלוקת מתנות חג לעובדים מהווה מעין תמריץ שמשדר לעובדים מסר לפיו עבודתם מוערכת. סוג המתנה שמעניק המעסיק לעובדים שלו ולא פחות חשוב מכך – שוויה של המתנה – מעבירים מסר חשוב ללא מילים בנוגע לאופן שבו הוא מעריך אותם. במאמר זה נסקור כמה טווחי מחירים של מתנות ונפרט אילו מתנות ניתן לרכוש בכל טווח מחירים.

כמה עולות מתנות לחג לעובדים

מתנות לחג לעובדים עד מאה ש"ח

ייתכן כי תופתעו לגלות שגם עם מגבלת תקציב קשוחה יחסית ניתן למצוא לא מעט מתנות שובות לב ולשמח את העובדים בחג. כמו כן, יש לציין כי רוב הספקים והעסקים המשווקים מתנות מסוגים שונים ישמחו להציע לכם מחירים נמוכים אם תזמינו מהם כמות גדולה של מוצרים. להלן כמה רעיונות למתנות לעובדים בקטגוריית מחירים זו:

  • מארז של זוג בקבוקי יין
  • סלסילת ממתקים מהודרת
  • תלושי קנייה לרשת ספרים
  • זוג כרטיסים לקולנוע
  • מגבת מהודרת

מתנות חג לעובדים בשווי 100-300 ש"ח

בטווח המחירים הנע בין 100-300 ₪ ניתן כבר לרכוש מתנות יוקרתיות יותר כמו למשל סט תמרוקים איכותיים לאישה ולגבר, מארז משולב הכולל שוקולד איכותי ושני בקבוקי יין, מנוי לקולנוע או הזמנה זוגית לסרט באולם ה- V.I.P, ערכת קפה מהודרת לטיולים, צעצועי מנהלים ועוד.

מתנות לחג בשווי 300 ש"ח ומעלה

בדרך כלל, כאשר נותנים מתנות לחג לעובדים בשווי של 300 ₪ ומעלה, מדובר בתלושים לרכישת מוצרים ברשתות השיווק הגדולות. עם זאת, באפשרותכם להפעיל את הדמיון ולבחור מתנות מקוריות יותר כמו למשל תלושים לרכישת מוצרים בחנויות מוזיקה או בחנויות מחשבים, גאדג'טים מדליקים במיוחד או פריטי לבוש אופנתיים כמו עניבה יוקרתית למשל (רק לא לשכוח פתק החלפה) ועוד.

הערות חשובות בנוגע למתנות חג

  • לא נהוג להצמיד את גובה התלוש או שווי השי לחג להיקף המשרה.
  • מתנות לחג נחשבות כטובת הנאה לכל דבר ולפיכך יש לזקוף את שוויין כתוספת שכר ובהתאם לכך גם לשלם עליהן מס הכנסה.
  • אמנם החוק לא מחייב מעסיקים להעניק מתנות לעובדים שלהם בחגים (למעט מקרים שבהם הענקת המתנות לעובדים בחגים נהוגה מכוח הסכם קיבוצי), אך עובד שהמעסיק שלו יחליט להפסיק להעניק לעובדיו מתנות לחג, לאחר שנהג לעשות כן מכל סיבה שהיא – יכול בהחלט לטעון להרעת תנאים ולזכות בפיצויי פיטורים אם יבחר להתפטר.

שיהיה לכם חג שמח וחופשה נעימה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן