כמה עולה פיתוח תמונות קנבס?

המכשירים הדיגיטאליים לסוגיהם מייצרים שפע של אפשרויות צילום והדפסה. כל תהליך הצילום, עריכתו בתוכנות מחשב חכמות והדפסתו נעשה במהירות רבה ובזמן קצר, יחסית. בתי דפוס מבצעים עבודות הדפסה מגוונים על סוגים רבים של חומרים ביניהם: ניירות טקסט מבריק בעלי גימור חלק ומבריק, ויניל שהוא חומר סינטטי עמיד הניתן לציפוי והמסוגל להחזיק מעמד שנים רבות, וכן, בדי קנבס. הדפסה על בדי קנבס היא מאוד מבוקשת ופופולארית ומיועדת לשורה ארוכה של מוצרים. ניתן להדביק תמונות קנבס על שמשות, למסגר אותן ולתלותן בבתים ובמקומות פרטיים וציבוריים, ניתן להדפיסן על שמשוניות שמסוככות מהשמש, להדביקן על טפטים בחדרי ילדים, במקומות ציבוריים, בבתי קולנוע ועוד.

ניתן להדפיס תמונות קנבס דיגיטליות בגדלים שונים. להלן מחירי הדפסה:

הדפסה בגודל 50X 70 קנבס תמונה בודדת –  מחיר:      99 – 98 ₪.

הדפסה בגודל 60X 90 קנבס תמונה בודדת –  מחיר:      129 – 125 ₪.

הדפסה בגודל 30X 45 קנבס תמונה בודדת –  מחיר:      49 – 48 ₪.

הדפסה בגודל 40X 60 קנבס תמונה בודדת –  מחיר:      89 – 88 ₪.

הדפסה בגודל 100 X 150 קנבס תמונה בודדת –  מחיר: 349 – 340 ₪.

הדפסה בגודל 35X 50 קנבס תמונה בודדת –  מחיר:      69 – 68 ₪.

הדפסה בגודל 50X 50 קנבס תמונה בודדת –  מחיר:      89 – 85 ₪.

המחירים מוערכים ועשויים להיות שינויים קלים בהתאם לכמויות הנדרשות, לזמני האספקה, לתמונות הנבחרות ולפרמטרים אחרים נוספים.

איך מזמינים?

בכל בית דפוס רציני שמבצע הדפסות דיגיטליות יש גלריית תמונות נרחבת שמסווגת לפי נושאים כמו: תמונות נוף, אומנות, עולם הילדים, סיפורים ואגדות ועוד. ניתן לבחור מהתמונות הללו. בנוסף, ניתן לשלוח תמונות אחרות אותן רוצים להדפיס וביניהן, תמונות משפחתיות, תמונות שנלקחו באירועים ובטיולים או תמונות אחרות שמועדפות על דיירי הבית או החדר שבהן הן תוצגנה. בתי עסק, בתי מלון ואירוח, משרדים שונים ועוד גופים עסקיים אחרים יבחרו תמונות המתאימות לצרכיהם ולטעמן. הן תישלחנה באמצעות האינטרנט לבית הדפוס. הגרפיקאים יכינו אותן להדפסה על ידי העברת הגרפיקה של הקובץ או התמונה ישירות אל בד הקנבס. ההדפסה תתבצע על פי הגודל והמפרט הנדרש. ניתן יהיה לאסוף אותן אישית או לקבלן באמצעות הדואר או חברות שליחויות.

שירות מקצועי

מומלץ לרכוש תמונות בבתי דפוס מקצועיים שהינם בעלי תשתית מתאימה. ברשותם מכונות דפוס גדולות שמסוגלות להדפיס תמונות איכותיות בפורמט רחב. השימוש ייעשה בסוגי דיו מתאימים. מבוססי מים, שמן, ממיסים אורגניים ועוד. לסוג הדיו יש חשיבות רבה שכן ההפסה אמורה להחזיק מעמד זמן רב מבלי לדהות. בית דפוס מקצועי מקפיד על נוהל עבודה מסודר שכולל לוחות זמנים מוקפדים. לקוחות רבים זקוקים לצילומים לפני אירועים, בעת שיפוצים, לקראת תערוכות השקת מוצר ואחרות ולכן, יש חשיבות רבה למועד אספקה בזמן המובטח.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן