כמה עולים שירותי ניהול ואחזקת מבנים?

ניקיון ואחזקת מבנים

מה זה בעצם ניהול ואחזקה של מבנים ומה כולל שירות בתחום זה?

כשאנחנו עוברים לבית חדש, רבים מאתנו לא מייחסים לכל מה שנוגע לוועד הבית ולניהול משק הבניין את החשיבות הראויה להם. אנחנו מבטלים את המרכיבים החשובים האלה של שגרת החיים שלנו כלאחר יד ולא מצליחים להבין את חשיבותם ליצירת איכות החיים הגבוהה ביותר שמגיעה לנו בבניין. ויותר מזה – אנחנו חושבים שמדובר בתפקיד פשוט שכל אחד מאתנו יכול למלא בלי להקדיש לו די זמן. מדובר כמובן בטעויות מתחילה ועד סוף, ובכדי לדאוג לניהול איכותי של משק הבניין, החל מדאגה רציפה לניקיון בניינים ועד לטיפולים ובדיקות תקופתיות בבניין, אנחנו צריכים חברה חיצונית מקצועית שתעשה זאת עבורנו ברמה הגבוהה ביותר. אלה הם, על רגל אחת, שירותי ניהול ואחזקת מבנים.

כמה עולים לנו שירותי ניהול ואחזקת מבנים מקיפים?

  • שירותי ניהול ואחזקת מבנים מורכבים מהרבה מאוד חלקים קטנים כגדולים שמרכיבים את המחיר החודשי והשנתי של שירותים אלה. ברמה הבסיסית ביותר, בשביל חברה חיצונית של ניהול ועד הבית כל דייר צריך לשלם בממוצע בין 50 ל-60 ₪ לחודש. מכן אנחנו מתקדמים, שכן כל פרט נוסף בניהול משק הבניין עולה לנו סכומי כסף נוספים. החל בבדיקות תקופתיות של המעלית (300 ₪) ועד דו"ח הנהלת חשבונות שנתי (2,000 ₪), תחזוקת חשמל (200-7,000 ₪ בהתאם למספר הקומות) וכן הלאה, כל מרכיב מוסיף לעלות של השירות החיצוני הזה.
  • נתמקד לרגע בניקיון בניינים, משום שמדובר ככל הנראה בחלק החשוב ביותר של ניהול הבניין האיכותי. עבור השירות האיכותי ביותר בתחום זה מומלץ לשכור שירות ניקיון קבוע, שיעלה לנו כ-1,500 ₪ ל-3 ניקיונות בשבוע, 4,000 ₪ (חודשי) לחצי משרה או 8,000 ₪ למשרה מלאה.

ניקיון בניינים הוא תנאי מהותי לאיכותי החיים שלנו, אבל ניהול איכותי של הבניין הוא כבר קפיצה קדימה

כמובן שניקיון בניינים הוא מרכיב חיוני בכל הנוגע לאיכות החיים שלנו, אבל לא די בו בשביל להבטיח אותה. שירותי ניהול ואחזקת מבנים מקיפים ואיכותיים מבטיחים לנו שכל צורך בסיסי או דחוף שלנו, החל בבדיקות ציוד כיבוי האש וניקיון ועד שירותי איטום או הדברה דחופים, יענה בצורה המהירה והמקצועית ביותר על ידי הגורמים האיכותיים ביותר בתחומם. זו, על רגל אחת, איכות חיים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן