כמה עולות אופניים חשמליות?

האופניים החשמליות כבר מזמן הפכו לכלי תחבורה נפוץ ומקובל. ישנם לא מעט שיקולים וסיבות אשר בגינם אנשים מחליטים לרכוש את כלי התחבורה הזה ולעשות בו שימוש יומיומי בכל התחומים שדורשים נסיעות והגעה ממקום למקום. הביקוש הרב הביא לידי כך שניתן להשיג כיום סוגים ודגמים רבים ומגוונים של אופניים אלה וכל מי שמחליט לרכוש יכול לבחור בדיוק את הדגם שיתאים לו ולצרכים שלו.

אחד הנתונים המכריעים הקשורים ברכישה של אופניים חשמליות הוא המחיר הכספי. באופן ממוצע וגס אפשר להעריך שהמחיר של אופניים אלה נע בטווח של כמה אלפי שקלים כך שלא מדובר בהוצאה של מה בכך. זו הסיבה שצריך לחשוב היטב לפני שמוציאים את הסכום הזה וחשוב לוודא שבאמת האופניים יהיו בשימוש רב ככל האפשר על מנת שההוצאה תתברר ככדאית. אם כך, להלן חלק הסיבות לרכישת אופניים חשמליות:

  • סיבה כלכלית – תהיינה האופניים יקרות אשר תהיינה – עדיין המחיר שלהן זול מהרבה מהמחיר של רכישת רכב חדש או יד שנייה. מי שחייב כלי רכב צמוד יכול להוזיל את המחיר באופן משמעותי על ידי רכישת אופניים.
  • שמירה על איכות הסביבה – אנשים רבים חשים זיקה לנושאים של איכות הסביבה והגנה על האוויר. הם מתנגדים באופן עקרוני לשימוש בכלי רכב מונעים, שכן אלה פולטים לאוויר אדי וגזים אשר עלולים להזיק לאוויר שאותו נושמים בני האדם ובעלי החיים.
  • שילוב תחבורה ציבורית – כיום ישנה סובלנות רבה כלפי כלי הרכב המתקפלים בעת נסיעה בתחבורה ציבורית. כך ניתן לשלב נסיעה על האופניים החשמליות עם נסיעה ברכבת וכך להגיע בקלות ובמהירות למקום העבודה או לכל מקום שצריך.
  • עומסי תנועה – מי שיש לו רכב וודאי מכיר היטב את עומסי התנועה במרכז הארץ. מדובר בזמן רב שמבוזבז לחינם וניתן לחסוך אותו על ידי בחירה בכלי תחבורה אחר כמו האופניים החשמליות.

ממה מורכב המחיר של האופניים?

למה בעצם המחיר של האופניים החשמליות כל כך גבוה? יש לכך סיבה טובה והיא הסוללה שבה הן מצוידות והמטען. מדובר ברכיבים אלקטרוניים עדינים שפותחו תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר והם אלה מבין האביזרים לאופניים חשמליות שבעצם עושים את ההבדל בין אופניים רגילות לחשמליות. בנוסף, יש צורך ברכישה של חלקים לאופניים חשמליות, כמו שרשרת עם מנעול, כיסא לילד, סל או ארגז לנשיאת חפצים, מראה או פנס.

הסוללה והמטען הם הרכיבים שנחשבים ליקרים ולכן ההבדל בין המפרט הטכני של הסוללה והמטען הוא זה שיעשה את ההבדל במחיר בין דגמים שונים של אופניים. ניתן לבחור בסוללה מסוג שונה או במטען איטי יותר על מנת להוזיל את המחיר ובצורה דומה לבחור בסוללה ומטען איכותיים וטובים יותר ובהתאם המחיר יעלה יחסית לאופניים המצוידות ברכיבים אחרים.

מחיר של אופניים חשמליות

כאשר מבררים לעומק את הצורך אשר בגינו מעוניינים לקנות את האופניים קל יותר להגדיר את התקציב המתאים. בנוסף, ישנן כמה אפשרויות להוזיל את המחיר כמו למשל בחירה כאמור של סוללה ומטען פחות איכותיים או מהירים או אפילו רכישה של אופניים מיד שנייה.

לאחר שמחליטים על הרכישה חשוב מאד לשמור על האופניים לבל ייגרם להם נזק או חלילה ייגנבו, שכן עוגמת נפש רבה תיווצר ואף אחד לא ירצה לאבד סכום גדול של כסף. האופניים החשמליות תשמשנה את בעליהן החדשים בצורה נאמנה והוא יוכל להגיע בקלות ובמהירות ממקום למקום. ההחלטה על רכישת האופניים עשויה להתברר כהחלטה חשובה במיוחד והרכישה תהיה מוצלחת עד מאד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן