כמה עולה גדר רשת ירוקה?

גדר רשת ירוקה

לא אחת אנו נתקלים במקומות שונים אשר מגודרים באמצעות גדרות רשת. גדרות רשת נמצאות בשימוש במפעלים, בגני חיות, בגנים ציבוריים ועוד. בבתים פרטיים אנו גדר רשת ירוקהכמעט ולא רואים שימוש בגדרות רשת עקב חזותם הפחות אסתטית. אם כבר ישנו שימוש בגדר רשת בבית פרטי הוא למטרת תחימת חלק מהחצר לכלבים ולבעלי חיים אחרים. המאמר הבא יספק לכם את כל הפרטים על רכישת גדר רשת, וגם יפרט כמה עולה גדר רשת ירוקה.

כמה עולה גדר רשת ירוקה ומה הם הסוגים השונים?

ישנם מספר סוגים של גדרות רשת, כאשר טווח המחירים משתנה בין הסוגים השונים.

  • מחירה של גדר רשת ירוקה נע בין 75 שקלים בעבור גובה של 1 מטר, ורוחב של 5 מטרים, ויכול להגיע ל- 750 שקלים בעבור גדר בגובה 2 מטר, ורוחב של 25 מטרים. כמה עולה גדר רשת ירוקה אם רוכשים גליל שלם? כמובן שהמחיר צונח, ואז המחיר למטר רוחב ומטר אורך עומד על כ- 15 שקלים.
  • מחירה של גדר רשת מעוינים עומד על כ- 80 שקלים בעבור גובה של 1 מטר, ורוחב של 5 מטרים.
  • ומחירה של גדר רשת מרעה עולה בסביבות ה- 90 שקלים בעבור גובה של 2 מטר, ורוחב של 5 מטרים.

מה קובע את טווח המחירים?

לאחר שענינו על השאלה "כמה עולה גדר רשת ירוקה?" אפשר לציין כי טווח המחירים נקבע בעיקר על פי אורך הגדר המבוקשת, והגובה של הגדר לו אתם זקוקים.

מה חשוב לבחון בעת רכישת גדר רשת?

בעת בחירת גדר רשת, המחיר הוא פרמטר חשוב אך לא החשוב ביותר. עמידותה של הגדר ואופן ההתקנה חשובים גם הם. מאחר ואנו רוכשים גדר על מנת לשמור על שטח או על בעל חיים מסוים, אנו זקוקים לגדר חזקה ועמידה, אשר תמנע ממשיגי גבול להיכנס לשטח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן