כמה עולה להקים מכבסה בשירות עצמי

אולי תתפלאו ואולי זה יגרום לכם להרים גבה מעט – אבל לא לכולם יש בבית שלהם כיום מכונת כביסה, אצל חלק מהם הדבר נובע מטעמים כלכליים – עלות יקרה של מכונת הכביסה והחשמל שהיא צורכת, אצל חלק מהם הדבר נובע מחוסר מקום עבור מכונת הכביסה, ואצל חלק מהם זה עניין של זמן או עצלנות, למה לנו לכבס אם ניתן לשלוח את הבגדים למכבסה בעלות כה נמוכה? ניתן למצוא מכבסה בשירות עצמית בכל עיר במדינת ישראל, בתל אביב למשל יש כמה מקומות של מכבסה בשירות עצמי, כמעט בכל רחוב ראשי ניתן למצוא מכבסה בשירות עצמי. מכבסות בשירות עצמי, מכילות מספר מייבשים ומספר מכונות כביסה במבנה שהן נמצאות בו, כאשר למי שאינו מבין, יש הוראות מדויקות כיצד יש להפעיל את מכונת הכביסה ואת המייבש כביסה. עלות הפעלת מכונת הכביסה במקומות הללו היא בין עשרה לחמישה עשר ₪ ועלות הייבוש היא בין חמישה לעשרה ₪, בהחלט עלויות נמוכות ושוות לכל כיס, כמו כן, תוכלו למצוא במבנים אלו סבון עבור מכונת הכביסה בעלות שבין שקל אחד לשני שקלים עבור כוס ובחלק מהמקומות תוכלו גם למצוא מרכך כביסה – למרות שעדיף שאת זה תביאו מהבית שלכם.

מה הם הפרטים הרצויים שעליכם לדעת על מכבסה בשירות עצמי?

* בחלק מהמקומות של המכבסות לשירות עצמי שמו לב לכך שהנכם עומדים כחצי שעה בחוסר מעש, בעוד הכביסה שלכם מתכבסת, ולכן פתחו במקום שירות של השכרת לפטופים, חנות לאינטרנט, בתי קפה, חנות ספרים וכדומה.

* ישנן מכבסות לשירות עצמי אשר מעניקות שירות ניקיון של שטיחים ואף וילונות. אתם מביאים להם את הכביסה המלוכלכת ומקבלים אותה נקייה בחזרה, מריחה ומקופלת היטב. ישנם מצבים בהם אפילו אינכם צריכים לצאת מן הבית שלכם – שליח מטעם המכבסה יגיע אליכם הביתה, יאסוף את הכביסה ממכם ויחזיר אליכם הביתה כאשר היא תהיה מוכנה.

לסיכום, כאשר אתם מגיעים למכבסה בשירות עצמי, חשוב שתעשו הפרדה בין הבגדים, יש הבדל בצורה של מגבות אשר זקוקות להרתחה, לבין כביסת בגדים צבעוניים לבין כביסת בגדים לבנים – חשוב מאוד להפריד ביניהם, שהחולצה הלבנה לא תצא אדומה חלילה.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן