כמה עולים טיפולים אסתטיים לפנים?

טיפולים אסתטיים לפנים

 

לא פעם אתם מסתכלים במראה ומרגישים שאינכם מרוצים. אתם רוצים לשנות דבר מה בפנים שלכם – אולי להעלים כמה כמתים, אולי למתוח את הגבות שלכם, אולי בכלל לשנות את הצורה של האף שלכם. כל הטיפולים הללו וכן טיפולים נוספים, נכנסים כמובן לקטגוריה הענפה של טיפולים אסתטיים לפנים. השאלה היא כמובן – כמה עולים הטיפולים הללו?  איך בכלל קובעים את המחיר? זה לא פעם תלוי בטיפול.

טווח מחירים של טיפולים שונים

  • טיפול נגד אקנה – מי שניגשים לעבור טיפולים נגד אקנה הם לא פעם נערים ונערות בגיל ההתבגרות, אם כי לא רק הם והאקנה יכולה לצוץ גם בגילאים מאוחרים יותר. כך או כך הטיפול נגד אקנה נועד להעלים אותו אחת ולתמיד. לרוב טיפולים אסתטיים לפנים שנעשים במסגרות קוסמטיות או פרא-רפואיות, יעלו בין 200 ל600 ש"ח לכלל הטיפול.
  • מילוי קמטים – טכניקה יעילה מאד להעלמת הקמטים בעור הפנים היא בעזרת מילוי קמטים. המחיר למילוי הקמטים תלוי בחומר שבו משתמשים. אם אלו חומרים שמומסים תוך כמה חודשים טווח המחירים הוא עד 2,000 ש"ח לטיפול ברוב המקרים. אם משתמשים בחומר קבוע כמו סילקון המחיר גבוה יותר ויכול להיות עד 6,000 ש"ח. יש לציין שזריקות בוטוקס הן זולות יחסית ומגיעות עד למחיר של 1,200 ש"ח.
  • פילינג – עוד טיפולים אסתטיים לפנים שאפשר לעבור הם כמובן טיפולי הפילינג השונים. הפילינג נועד להחיות את העור ולעודד אותו לייצר תאים חדשים וממש לקבל שכבת עור חדשה. המחיר לטיפול הפילינג תלוי כמובן עד כמה הוא עמוק (טיפול פילינג עמוק נעשה אגב רק עם רופא). והמחירים יכולים להתחיל ב1,000 ש"ח ולהגיע גם ל9,000 ש"ח בחלק מהמקרים – תלוי מאד ברמת המורכבות.
טיפולים אסתטיים לפנים
טיפולים אסתטיים לפנים

 

אתם צריכים לתכנן את התקציב שלכם

מובן שיש עוד טיפולים שאתם יכולים לעבור, אך אלו הטיפולים הפופולריים ביותר ולכן התמקדנו בהם. כך או כך, זכרו כי המחיר הוא לא הכל. תמיד כדאי גם לשים לב למידת המקצועיות של הגורם שמטפל בכם, לבחון את ההמלצות שיש עליו, וגם לקרוא על תופעות הלוואי האפשריות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן