כמה עולה שירות הדפסת פליירים

הדפסת פליירים

פרסום קל בכל מקום

אם יש לכם עסק או שאתם רוצים לפרסם את שירותכם כעצמאיים פליירים הם אפשרות מעולה. אנחנו מקבלים פליירים לתיבות הדואר מידי פעם ונדמה כי השיטה הזו הולכת ונעלמת בגלל הפרסום האלקטרוני, אך מי שמפספס הזדמנות לפרסם את עצמו בפליירים מפסיד קהל לקוחות רב שיכו להיחשף אליו. העלות הזולה מאוד של פליירים נותנת לכולם אפשרות להדפיס כמה פליירים שהם רוצים והדפסת פליירים נפוצה בתחומים רבים כשהעיקרי שזכור לנו הוא תחום המזון, כדי לספר לנו על מבצעים שונים ועל המחירון של עסק מסוים.

כמה עולה שירות הדפסת פליירים?

  • הדפסת פליירים כמו כל הדפסה אחרת תלויה בהמון גורמים שמשפיעים על המחיר. ראשית, גודל הפלייר וסוג הנייר. פלייר יכול להיות בגדל של חצי עמוד A4, הוא יכול להיות בגודל 2/3, הוא יכול להיות בגודל A3 ועוד גדלים רבים. ככל שהוא יהיה גדול יותר הוא יעלה יותר אך בסופו של דבר המחיר עדיין יישאר נמוך יחסית.
  • עוד דבר שמשפיע על המחיר הוא הצבעים הם הצבעים שיהיו בו. הדפסה שחור ולבן תמיד תהיה זולה הרבה יותר מאשר הדפסה צבעונית אך גם איכות הצבע ואיכות התמונה יהיו שונות. סוג הנייר גם הוא קובע את איכות הפלייר ומי שירצה נייר דק יחסית ישלם מחיר נמוך יותר מאשר פלייר קשיח ואיכותי כאשר לא תמיד האיכותי יותר עדיף כיוון שלפעמים הפלייר צריך להיכנס בקלות לתיבת הדואר. כיום יש פליירים דו צדדיים שנותנים למפרסם שטח רב יותר לחשוף את עצמו ואת התוכן שהוא רוצה לאנשים כך שאין מצב שגם אם הם יראו פלייר זרוק על הרצפה הם לא יבינו על מה מדובר.
  • פליירים רבים ניתנים לעיצוב על ידי בית הדפוס ולא בהכרח מגיעים מעוצבים ושווה לשקול את האפשרות הזו ולהדפיס כמה פליירים בודדים בתור התחלה לפני הזמנה גדולה

הדפסת פליירים

כמות סיטונאית במחירים הוגנים

הדפסת פליירים היא הדפסה יחסית זולה לשאר אפשרויות ההדפסה שקיימות. הדפסה של 5000 פליירים תעלה בערך 400 עד 500 שקלים כאשר המחיר יכול להשתנות מאוד בין החברות. 3000 פליירים דו צדדיים יעלו בין 1000 ל1200 שקלים וככל שכמות הפליירים תעלה, המחיר שתשלמו עבור יחידה אחת יהיה זול יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן