כמה עולה חליפת חתן מעוצבת

חליפת חתן

לקראת החתונה יש כל כך הרבה הכנות כך שקל לשכוח שגם החתן צריך ללבוש את החליפה החגיגית והמיוחדת שלו. הכלה היא זו שתתפוס את מלוא תשומת הלב עם שמלת הכלה היפהפייה שהיא תבחר, אך גם החתן צריך להיראות מיליון דולר. כמה עולה חליפת חתן מעוצבת?

חליפת החתן במספרים

חליפת החתן יכולה לעלות בין 800 ועד 2000 שקלים והכול תלוי בסוג החליפה שאתם מחפשים. יש פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר מה שנותן לכם טווח בחירה יחסית רחב. יש גברים שמחליטים לא לקנות חליפה מעוצבת ויוקרתית ויסתפקו בחליפה יחסית סמלית, ויש כאלו שלא קונים בכלל ורק משכירים אותה. היתרון בהשכרה הוא המחיר הנמוך יותר והיכולת לבחור חליפה יקרה יותר בשל כך, אך אם אתם מעוניינים בחליפה יש כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר שכדאי לזכור.

חליפת חתן

מה משפיע על מחיר החליפה?

  • יש מעצבים ויש מעצבים, והכוונה היא שלא כל המעצבים נולדו שווים. אם לדבר פחות בסיסמאות ורמזים נאמר את זה כך: בחירה של חליפת מעצבים יוקרתית מאחד המעצבים המוכרים ביותר בארץ ואולי גם הנחשבים ביותר בעולם, יכולה להגיע לאלפי שקלים. אם אתם בקטע של להיות מסמר הערב ולתת פייט לאישה שלכם לעתיד, תוכלו להשקיע מעל 2000 שקלים ואת הלוק שלכם אף אחד לא ישכח לעולם.
  • אם אתם מעוניינים בחליפת חתן מעוצבת אך לא כזו שתוציא לכולם את העיניים מהיוקרה שתישפך ממנה לכל עבר, יש חליפות חתן מעוצבות במיוחד שיעלו בין 800 ועד 1200 שקלים.
  • יש חליפות חתן עם שלושה חלקים ויש חליפות בעלות שני חלקים. אם תבחרו חליפה בת 3 חלקים אולי העיצוב יהיה מרשים יותר, אך תיקחו בחשבון שיהיה לכם יותר חם. בכל מקרה לא תרקדו עם החליפה אך תזכרו שבמהלך החופה הדבר האחרון שתרצו זה להזיע.
  • בחירת חליפת חתן שלושה חלקים ובכלל סגנון רשמי מאוד ויוקרתי לא תמיד יהיה דבר שמתאים לטעם האישי שלכם. אל תקבלו לקראת החתונה 'החלטות כלליות ונפוצות' כי כך למעשה אתם מבטלים את הביטוי האישי שמאפיין את הערב הכי חשוב בחייכם. תבחרו את החליפה שעונה לטעם האישי שלכם וכך תוכלו להסתפק גם בחליפות מעוצבות שעולות כמה מאות שקלים.

חליפה מותאמת אישית ופריטים נלווים

חליפת חתן בתפירה אישית תעלה יותר אך היא תתאים בדיוק לגוף שלכם. חוויית המדידה תהיה חלק מהעניין ואתם תבחרו את העיצוב המדויק אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר אין מקום לחרטות אחרי שהיא כבר נתפרה. כמו כן, חשוב לזכור כי יש עוד הוצאות על המראה שלכם מעבר לחליפה. העניבה תעלה עוד 50-100 שקלים, הנעליים יעלו עוד 200-500 שקלים, החגורה תעלה עוד 50-150 שקלים וכן הלאה. כדאי שתתכוננו למחירים האלו היטב ותתאימו אותם לחליפה ולא את החליפה אליהם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן