כמה עולה לנו מגנטים לאירועים

מגנטים – מזכרות קטנות, חלק בלתי נפרד מכל אירוע

מה מרכיב את האירועים שאנחנו מארגנים? ובכן, מדובר בשאלה עם תשובה ארוכה מאוד – שכן בימגנטים לאירועיםשראל, אירועים מודל 2015 הם הפקות רציניות, מושקעות ומפוצצות. כל אירוע מתחיל מהדברים הבסיסיים – ההזמנות, האוכל, השמחה שאותה חוגגים – אבל האירוע מגיע לפרטים קטנים הרבה יותר. כיום כבר ברור שחלק מהותי מהחוויה של כל אורח באירוע היא גם מה שאירוע משאיר לו. מעבר לזיכרונות הנעימים, לא תמצאו היום אירוע בו לא מחולקים מגנטים – מזכרות קטנות שאנחנו והאורחים שלנו לוקחים איתנו הביתה בסופו של האירוע, ונשארות על המקרר או על הדלת שלנו כמזכרת נעימה מאירוע משמח בחיי היום-יום שלנו. מגנטים לאירועים הם כבר לא ממש בגדר המלצה או טרנד – מדובר בהכרח בכמעט כל סוג של אירוע, כשעבודת הצלם באירוע מתרכזת במידה רבה סביב המגנטים שמיוצרים במהרה ובאיכות גבוהה. חשוב להבין שאיכות המגנט היא חשובה מאוד – בתור מזכרת מהאירוע שלנו, נרצה שהמגנט יהיה באיכות גבוהה וישרוד באיכותו הגבוהה הזאת זמן רב. כעת חשוב לשאול את השאלה המתבקשת – כמה נשלם על זה? ובכן, התשובה היא לא חד משמעית, ותלויה במידה רבה באופי השירות שנחוץ לכם.

 

אז כמה עולים מגנטים לאירועים, ומה ההבדל בין טווחי המחירים?

  • עסקה של מגנטים לאירועים, בפני עצמה, היא עסקה שטווח המחירים שלה נע בין 799 ₪ ל-1500 ₪. ההבדלים הניכרים בטווח המחירים הרחב הזה קיימים בגלל משתנים כמו גודל האירוע ואופי האירוע, כמו גם איכות המגנטים עצמם. מחיר ממוצע לאירוע חתונה, שהדרישה בו היא למגנטים איכותיים, שמונה בממוצע משהו כמו 300 אורחים – הוא בסביבות ה-1200 ₪. מחירים אלה הם בהתייחסות אך ורק לשירות המגנטים עצמו, ללא שום שירותים נלווים – שירות של צלם מגנטים ופיתוח מגנטים במקום בלבד.
  • סוג נוסף של תשלום על מגנטים הוא על שירות מקיף יותר, שהמגנטים הם רק חלק ממנו. ניתן למצוא מבצעים רווחיים במיוחד, שכוללים בתוכם גם שירות של צילום ופיתוח מגנטים, והופכים את ההשקעה לרווחית במיוחד. כך לדוגמה קיים מבצע של שירות התקנת מקרן וקריוקי, 100 מגנטים לאורחים והגברה מקצועית ב-999 ₪ בלבד. אם לוקחים בחשבון את העלות של השירותים האחרים – על המגנטים עצמם נשלם משהו כמו 200 ₪ בלבד במבצע זה.

מגנטים לאירועים – לא כדאי להתפשר על איכות במזכרת מהאירוע שלכם

הדבר שחשוב להבין לגבי מגנטים לאירועים הוא שמדובר במזכרת שמלווה אותנו מהאירוע, כמו גם במזכרת אישית שלנו לאורחים באירוע שלנו. לכן לא נרצה להתפשר על איכות המגנטים באירוע שלנו – נפנה לשירות איכותי שיבטיח לנו הן את הצלם האיכותי עם הכלים האיכותיים ביותר, והן את הפיתוח המהיר והאיכות הגבוהה של המגנט עצמו. כך נבטיח שהאירוע יישאר חי כזיכרון נעים שלנו ושל האורחים שלנו גם זמן רב אחרי המועד שלו עצמו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן