כמה עולה לשפץ בית עם קבלן שיפוצים?

שיפוץ הבית – החלטה חשובה לשדרוג איכות החיים שלנו

כל אחד מאתנו, לאחר כמה וכמה שנים של מגורים בבית, יבין שהגיע הזמן לשפץ את הבית. שיפוץ הבית נועד בכדי לענות על כמה וכמה צרכים בחיי הבית שלנו – תיקונים הכרחיים שעלינו לבצע אחת לכמה זמן, שינוי העיצוב בהתאם לצו השעה והאופנה, ושינוי תנאי המחייה ואיכות החיים בבית בהתאם ליכולת הכלכלית והשינויים בחיי המשפחה שלנו. ניתן להבין, אם כן, ששיפוץ הבית שלנו הוא שדרוג – אך מדובר בתהליך לא פשוט כלל וכלל. השיפוץ דורש מאתנו הרכמה עולה קבלן שיפוציםבה מאוד הסתגלות וסבלנות, תכנון ובחירה קפדניים של כל פרט ופרט. הגורם המקצועי שמבצע עבורנו למעשה את תהליך השיפוץ הוא קבלן השיפוצים – איש מקצוע המתמחה בתחום השיפוצים ועונה עבורנו על כלל הצרכים הרלוונטיים בתהליך זה. פנייה לקבלן שיפוצים איכותי היא הכרחית לצורך ביצוע תהליך שיפוץ מקיף ואיכותי – אבל חשוב להבין גם כמה נשלם על שירותיו של קבלן כזה. חשוב להבין שבכל הנוגע למחירים שנשלם לקבלן השיפוצים, המחיר נע בהתאם לסוג השיפוץ, היקף השיפוץ וגודל הבית שלנו – אבל ניתן לאפיין כמה טווחי מחירים כלליים בתחום זה.

 

כמה עולים שירותיו של קבלן שיפוצים, ובמה המחיר הזה תלוי?

  • את העבודות השונות שמרכיבות את תהליך השיפוץ ניתן וצריך לפרק לכל עבודה בפני עצמה – מאחר ולכל סוג של עבודה כזאת ישנו מחיר שונה בפנייה לקבלן השיפוצים. אם ברצונכם לבצע רק אחת או כמות קטנה מפעולות אלה בתהליך השיפוץ – חשוב שתבינו מחירים ממוצעים בתחום זה. מחיר ממוצע לעבודות פירוק ושבירה, הכוללות שבירת קירות, הריסת מחיצות בטון, פירוק דלתות, חלונות, ריצוף וניתוק קווי מים עומד בממוצע על כ-4,200 ₪. שירותי בניית קירות גבס, בטון ותקרה עומדים בממוצע על 11,500 ₪. עבודות אינסטלציה, מהתקנת נקודות מים ועד החלפה והארכה של צינורות המים, עומדות בממוצע על 11,500 ₪ גם כן. עבודות חשמל שונות בבית עולות בממוצע כ-6,000 ₪. חיפוי וריצוף יעלה לנו בממוצע 11,500 ₪ גם כן. עבודות נגרות שונות מגיעות בממוצע ל-10,000 ₪. עבודות שיש – 4,000 ₪. עבודות צבע ושפכטל – 12,000 ₪.
  • ניתן להבין, אם כן, ששיפוץ הבית, אם מפרקים אותו לגורמים, הוא לא תהליך זול כלל וכלל. עם זאת, לפעמים נחוץ לנו שיפוץ כללי – אז נחפש מחיר רווחי יותר שלא מתייחס לכל שירות בנפרד אלא למכלול הכל. מחיר ממוצע כזה עומד על כ-90,000 ₪ (כולל מע"מ) – וכאמור, טווח המחירים משתנה בהתאם לאופי והיקף השירות.

פנייה לקבלן שיפוצים איכותי – הבטחה לשקט הנפשי שלנו במהלך שיפוץ הבית

כשאנחנו פונים לקבלן שיפוצים, אנחנו למעשה מחפשים שקט נפשי. שיפוץ בית הוא תהליך מלחיץ שמשאיר אותנו במתח רב – בשל החשיבות הגדולה של השיפוץ לחיינו ובשל ההשקעה העצומה שאנו משקיעים בשיפוץ. לכן בפנייה לקבלן השיפוצים עלינו לוודא שפנינו לקבלן האיכותי ביותר שניתן למצוא – שיבצע עבורנו את העבודה בצורה הטובה ביותר ויכניס אותנו מחדש לבית חלומותינו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן