כמה עולה טבעות נישואין

טבעות נישואין

אם חשבתם שההוצאה על המקום שבו תתחתנו היא ההוצאה הגדולה האחרונה שתהיה לכם, תחשבו שוב כי טבעת הנישואין יכולה לעלות לכם כמה אלפים טובים. נכון שזו הוצאה שנדמית כשולית לצד אולם האירועים, אך מדובר בסך הכל בתכשיט קטן ואם לומר, גם די סמלי שלא משמעותי באמת. זה הזמן לדבר על טבעת נישואין במספרים כדי להבין מה מצפה לכם.

הטבעת היקרה מכולן

עוד לפני שנציין מה הפרמטרים שקובעים את מחירה של טבעת נישואין ועוד לפני שנסביר לכם על טיפים לחיפושים והוזלה של המחיר, חשוב לזכור כי כל אחד יכול לקבוע לעצמו את התקציב ואין חוקים בעניין זה. אנשים רבים ניגשים להכנות לקראת החתונה כאילו מדבור על כללי ברזל שצריך לעמוד בהם. תעשיית החתונות הישראלית פורחת מידי שנה, והישראלים אוהבים להסתכל ימינה ושמאלה ולראות מה אחרים קנו ומה אחרים עשו. זו טעות מרה ובטח שמדובר בטבעת הנישואין, שהיא אולי הדבר הכי אישי וסמלי שיש בערב המרגש ביותר שלכם.

טווח מחירים טבעות נישואין

  • טבעת נישואים יכולה לעלות 1000 שקלים ויכולה להגיע גם ל-15000 אלף שקלים. הכול בסופו של דבר תלוי בסוג הטבעת שתרצו ובעיצוב שלה. אל תשכחו שמדובר בסך הכול בטבעת, ואם אתם לא מיליונרים אולי כדאי לצמצם ברכושניות הזו ולרכוש לאישה שלכם לעתיד טבעת יפה אך סמלית במחיר שפוי. אל תשכחו שטבעות יכולות להיאבד או להיגנב, ואם אתם רוצים להשקיע בפרמטר מסוים, תשקיעו באיכות ובעמידות של הטבעת.
  • עיצוב הטבעת משמעותי ביותר והוא קובע את המחיר. מלבד חומרי הגלם עצמם, חשוב לזכור שזהו תכשיט שבסופו של דבר מהווה סמל סטטוס ופריט עיצובי ולא יותר. טבעת מעוצבת ואיכותית תעלה יותר וגם כאן ניתן לקבוע את התקציב שלכם בהתאם.

טבעות נישואין

רוצים טבעת מזהב או מכסף?

רוצים טבעת מזהב? טבעת מכסף? טבעת עם ציפוי זהב? גם אם תבחרו טבעת מזהב, יש לכם עוד כמה שאלות שירחפו אוויר וישפיעו על המחיר. מאיפה אתם קונים את הטבעת? מה רמת הגימור של הטבעת? מה העיצוב של הטבעת? האם מדובר ב-18 קראט או ב-20 קראט? זה הזמן לפתוח את האינטרנט ולחפש חנויות תכשיטים אמינות כדי שלא תקנו טבעת שרק נדמה לכם שהיא מזהב. הקראט צריך להיות במידה הנכונה כיוון שקראט ברמה גבוהה מידי, קרי טבעת מזהב טהור תצטרך לא מעט תיקונים בגלל רכותה.

הפרמטר החשוב מכול: אבני החן

אם תרצו לבחור טבעת שמשובצים עליה יהלומים, אל תצפו למחיר של פחות מ-5000 שקלים. השיבוץ של היהלומים מקפיץ משמעותית את המחיר ולא רק גודל ומשקל היהלום קובע אלא גם איכות השיבוץ שלו ואיכות גימור היהלום, שהיא מלאכה מסובכת ומורכבת. לא רק יהלום יספק לכם טבעת מדהימה אלא גם אבנים זולות יותר כמו למשל ענבר או ספיר, ולכן חשוב לבדוק את כל האפשרויות ולא להתקבע על יהלום, בעיקר בגלל המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן