כמה עולות מערכות VRV ?

טכנאי מזגנים

מערכת VRV היא מערכת נהדרת שחוסכת לכם בעלויות ניצול האנרגיה, אך ההתקנה שלה יקרה יחסית. עם זאת, זו קנייה משתלמת במיוחד בגלל יתרונות די ברורים אפילו למגזר הפרטי ששטח מיזוג האוויר הנדרש לו יחסית קטנים וההבדל פחות גדול. זה הזמן להבין כמה המערכת עולה ובמה תלוי המחיר.

כמה עולות מערכות VRV?

בדרך כלל המחיר יכלול כבר את מחיר ההתקנה אך בכל זאת חשוב לבדוק את העניין הזה כדי שלא תגלו להפתעתכם הרעה שהמחיר עוד צומח אחרי שכבר השלמתם איתו, כי גם ככה לא מדובר בעלות נמוכה. מחיר ההתקנה של מערכות VRV יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים בודדים ועד 30 אלף שקלים ויש כמה פרמטרים שמשפיעים על כך. בכל זאת, למרות המחיר היקר, מדובר בהשקעה משתלמת מאוד כיוון שעלות החשמל יורדת לכ-50 אחוזים ויחד עם זאת מיזוג האוויר נעים יותר, ללא קפיצת טמפרטורה בחללים גדולים וההתקנה עצמה גמישה מאוד.

מה משפיע על המחיר של מערכות VRV?

  • אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר הוא נפח החלל שיש לקרר. בסופו של דבר מיזוג אוויר חייב להיות מותאם למקום שצריך למזג ועל כך אסור להתפשר, ולכן יש צורך להזמין יועץ מיזוג אוויר שיסביר לכם מה אתם צריכים לעשות ואלו אפשרויות עומדות בפניכם. המחיר מושפע מאוד מתפוקתו של מיזוג האוויר ויש להתקין מספר מדחסים שיספק זאת.
  • בנוסף למדחסים עצמם יש עוד תורה שלמה מסביב להתקנה של מערכות מיזוג אוויר בכלל ומערכות VRV בפרט. מערכות אלו כוללות התקנה של צינורות ארוכים מאוד שיכולים להגיע גם לגובה של עשרים מטרים ומעלה, ועל כן המחיר יהיה גבוה יותר. את כל אלו יחליט יועץ מיזוג האוויר לפני ההתקנה ולפני גיבוש המחיר הסופי.

תסקרו את השוק לפני הבחירה

כמו כל תחום, תחום מיזוג האוור יכול לנוע בטווח מחירים די גדול כאשר תקבלו בסופו של דבר את אותו המוצר. יש חברות שונות ומשווקים שונים שיכולים להתקין את אותה המערכת בדיוק או בהבדלים קטנים והמחיר יכול להיות נמוך יותר באחוזים רבים. אל תוותרו על סקר שוק ותחסכו עלויות משמעותיות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן