כמה עולה לרכוש מוצרי אלומיניום?

אחד החומרים שאנו משתמשים בהם לעתים קרובות לעיצוב הבית שלנו, הוא האלומיניום. אלומיניום הוא סוג מיוחד מאד של מתכת, אשר מאפשר מצד אחד עבודות גמישות במיוחד, אך מהצד השני מרגע שהוא מתקשה-  ההוא נעשה עמיד במיוחד, ולכן הוא שימושי כל כך. בהכללה חשוב מאד לציין כי בכל מה שנוגע למחירי האלומיניום, הרי שמאחר שהחומר עצמו הוא נפוץ מאד בעולמנו – המחיר שלו לא גבוה ביחס לתועלת שלו, אבל כמובן שצריך לתכנן היטב את התקציב. לכן, חיברנו לכם מדריך שיבהיר, כמה עולה אלומיניום כיום, ואיך אפשר להסביר את ההבדלים בין המחירים של המוצרים השונים.

כל ההשפעות על מחירי האלומיניום

  • מחיר למ"ר – קודם כל חשוב רק לציין, שכמעט בכל מוצר אלומיניום באשר הוא, המחיר הוא למ"ר אחד, כך שבסופו של יום, ככל שאתם תרצו שההתקנה של האלומיניום תהיה לשטח גדול יותר – כמובן שהמחיר שלו יעלה. זה הגיוני שככל שמוצר מסוים גדול יותר הוא עולה יותר. מכאן אפשר להמשיך להבדלים במחירים בתוך המוצרים עצמם שמשמשים אותנו לעיצוב הבית.

 

  • חלונות האלומיניום – טווח המחירים המקובלים כיום להתקנה של חלונות מאלומיניום נע על הטווח שבין 800 ש"ח למ"ר לבין 1,400 ש"ח למ"ר. מדוע יש הבדלים בין הסוגים השונים של החלונות? זה תלוי כמובן בסוג האלומיניום שתבקשו להשתמש בו ובשיטת ההתקנה שלו. אם מדבור על מעטפת היקפית בלבד לחלון, המחיר יהיה נמוך יותר באופן בסיסי. ברגע שאתם תרצו מעטפת אלומיניום ייחודית – למשל אם תרצו להתקין פרופיל בלגי לחלונות שלכם, הרי שהמחירים יעלו הרבה יותר. במקרים אלו, מדבור כבר על פרופילים מעוצבים לכל דבר, ומאחר שהם מותאמים אישית וייחודיים, המחיר שלהם גבוה יותר למ"ר.

aluminum

  • תריסים מאלומיניום – כשמדובר על התריסים שמרוכבים מאלומיניום טווח המחירים הוא מצומצם יחסית. המחירים הזולים הם בטווח של 350-450 ש"ח, בעוד שהמחירים היקרים יותר הם בטווח של 500-650 ש"ח. גם כאן המחירים הם לפי מ"ר, וכמובן שכמות התריסים וגודלם תשפיע על המחיר הסופי. את ההבדל אפשר להסביר בכך שתריסים משוכים, הם לרוב יקרים יותר מתריסים מוקצפים, על אף ששניהם מורכבים מאלומיניום.
  • אלומיניום בבניה קלה – אפשר להשתמש באלומיניום גם כחומר חשוב מאד לבניה קלה. כך למשל, אף ליצור כיום דלתות שלמות מאלומיניום, לבצע סגירות מרפסת עם האלומיניום, להשתמש בחלונות שעשויים רק מאלומיניום וכיו"ב. במקרים הללו, המחירים הם מגוונים מאד – החל מ500 ש"ח למ"ר עבור המורצים הבסיסיים ביורת – כמו למשל קיר מבודד מאלומיניום פשוט, ועד למחירים שיכולים להגיע גם ל2,000 ש"ח למ"ר, אם תרצו דלת שכולה עשויה מאלומיניום ויש לה יכולת הזזה.

כעת אפשר להתכונן

לאחר שהבנתם מה מבדיל בין מחירי האלומיניום, לא נותר לכם אלא לחפש את המוצרים עצמם, להשוות את האיכות שלהם ולפנות לכמה בתי עסק ולקבל הצעת מחיר משתלמת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן