כמה עולה בגד ים ברזילאי?

אחד מבגדי הים הפופולריים ביותר בקרב בנות, הוא ללא ספק בגד הים הברזילאי. מהו בעצם בגד ים ברזילאי? מדובר על בגד ים אשר לוקח את הביקיני צעד אחד קדימה. החלק התחתון שלו יהיה לרוב מורכב מקשירה של חוטים או מטבעות שיסגרו את החלק הקדמי והאחורי באשר לחלק העליון – החזיה תהיה לרוב בצורה משולשת, כשהרעיון הוא יותר לחשוף את הצורה הטבעית של החזה. ברוב המקרים, בגד ים ברזילאי לא יהיה עם ברזלים תומכים – אלא הרצון הוא כאמור, לתת למראה הטבעי לעשות את שלו. בדיוק מהסיבות הללו, נשים רבות אוהבות אותו כל כך. עם זאת, כמה בעצם בגד הים יעלה לכן? הנה כמה קריטריונים שיכולים להשפיע על המחיר הסופי של בגד הים הזה.

בגד ים ברזילאי

כך תדעי מהו המחיר המקובל

  • תמיכה בחזה – בהכללה אפשר לומר כי בגד ים ברזילאי שמספק פחות תמיכה לחזה, גם יהיה זול יותר. בדגם הקלאסי של דגמי הים הברזילאים, העיצוב הוא כאמור עיצוב משולש. זה נוח מאד לנשים עם חזה קטן או בינוני – ולבעלות חזה גדול זה כמובן לא מפריע, אם הן מוכנות לחשוף הרבה. אבל מה עושה מישהי עם חזה גדול יותר שמעוניינת בבגד ים ברזילאי אך לא רוצה לחשוף הכל? במקרים הללו יש צורך בחזייה תומכת יותר בחלק העליון, ובגזרה מעט שונה (שעדיין שייכת לקטגוריית בגדי ים ברזילאים). יש לקחת בחשבון שבמקרים הללו, המחיר של בגד הים יעלה.

 

  • מיתוג – כמו כל דבר בחיים, גם בגדי ים ברזילאים זה עניין של מיתוג. אין ספק שבגדי הים הממותגים של היצרניות הגדולות, יהיו לרוב יקרים יותר מאלו של היצרניות הקטנות והאנונימיות. כמובן שלעתים קרובות זה אומר שבמקרה שיש בעיה בבגד הים של המותג תהיה לנו כתובת, אבל צריך לזכור שמהצד השני – גם בגדי הים הלא ממותגים יכולים להיות איכותיים לא פחות. בקיצור – צריך להתנהל פה בזהירות ועם שיקול דעת ראוי.

 

  • עיצובים מיוחדים – ניתן למצוא גזרות ועיצובים מיוחדים מאד של בגדי הים הברזילאים. כך למשל, אם תבחרי בבגד ים ברזילאי שיש לו גזרת סטרפלס מסובב, עם טבעות מיוחדות בחלק התחתון, או עם אקססוריז בכל אחד מהחלקים. כל הדברים הללו הם רק דוגמאות כמובן, לדברים שיכולים לייקר עבורך את בגד הים. מהצד השני, אם את מעוניינת במראה הפשוט והבסיסי יותר של בגד הים הברזילאי, כמובן שהוא גם יעלה לך פחות.

 

ומהם המחירים הסופיים?

טווח המחירים של בגדי ים ברזילאים, הוא מגוון יחסית. הדגמים הזולים יותר, יכולים לעלות בין 200 ל300 ש"ח, ואילו הדגמים היקרים יותר, יעלו כמובן בין 300 ל400 ש"ח – ונדיר למצוא בגדי ים שיהיו יקירם יותר או זולים יותר ממה שמוצע כאן. לעתים כמובן יש מבצעים שונים – אבל גם שם המחירים לרוב לא יצנחו לפחות מ200 ש"ח לבגד ים איכותי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן