כמה עולה בניית אתר תדמיתי?

בניית אתר

בעידן של היום, כל עסק אפילו עסק קטן חייב שיהיה לו אתר אינטרנט. היום רוב האנשים מחפשים מידע ברשת, עסק שלא נמצא שם  מפסיד לקוחות רבים. לקוחות שהיו יכולים לרכוש מוצרים או שירות מהעסק שלו. עוברים אל העסק המתחרה שהשקיע ובנה אתר לתפארת, אפשר לומר: "שמי שלא נמצא שם לא קיים" .

אז נעשה סדר איזה סוגי אתרים יש ? וכמה זה עולה לנו?

תחום בניית האתרים הוא תחום רחב ומגוון קיימים סוגי אתרים רבים החל מאתרי מכירות המקודמים בגוגל ומניבים רווחים יפים לבעלים שלהם עד אתרי תדמית פשוטים הנותנים מידע על העסק. הפשטות של בניית אדם לעסקים והצורך של עסקים להיות במפה גורם לכל עסק לבנות לעצמו אתר אינטרנט, אך לא כל אתר יבטיח לעסק רווחים אלא רק בניית אתר תדמית תוכל לגרום לעסק להתייצב ולגרוף בהמשך רווחים גדולים.

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית כשמו כן הוא, כרטיס הביקור של העסק שלכם אתר זה יכיל מספר עמודים מצומצם בהם תחשפו מידע על העסק שלכם בפני גולשים פוטנציאליים החל מסיפור הקמתו ועד המוצרים או השירותים שהוא רוצה למכור. מטרת אתר תדמית היא אחת להציג את העסק שלכם ולגרום ללקוח לרכוש את המוצרים או השירותים שאתם מספקים או ליצור אתכם קשר.

אתר תדמית – מגדיל את החשיפהבניית אתר

בניית אתר תדמית טוב עולה לא מעט, אבל הוא מאפשר להגדיל את החשיפה של לקוחות לעסק שלך ולגרוף רווחים עצומים בהמשך, וכך יש לקוחות שבלעדי אתר תדמית לא היית מצליח להגיע אליהם.

כמה זה עולה לנו?

לאחר שעסק מבין בנחיצות של אתר תדמיתי הוא ניגש אל מומחים שיבנו אתר שכזה, המחיר בין 2000-10,000 שקלים, ההבדל במחירים שונה בגלל שישנם מספר מרכיבים הכלולים בבניית אתר והם משפיעים על מחירו הסופי:

  1. האתר מעוצב בעיצוב אישי או על ידי תבנית.
  2. האתר בנוי על ידי מערכת סגורה או פתוחה (קוד סגור או קוד פתוח )
  3. האתר כולל הזנת תכנים בסיסית.
  4. מספר עמודי התוכן באתר.
  5. הוספת פונקציות מיוחדת לאתר.

קודם כל כדאי לדעת שיש הבדל משמעותי במערכת שבה נבנה האתר באופן ישיר על מחירו יש הבדל אם האתר נבנה בג'ומלה או בוורדפרס, בניית אתרים בוורדפרס נחשבת לזולה יותר וידידותית יותר למשתמש, מערכת הזנת התכנים היא לא מסובכת משמעותית גם לאדם שאינו מבין בתכנות.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן