כמה עולה הדברת עכברים?

הדברה היא שירות הכרחי וחשוב עבור מי שסובל מבעיית עכברים בבית שלו100246122 (1)

בעיה של עכברים היא אולי בעיית המזיקים המשמעותית, המזיקה והנפוצה ביותר בחברה המודרנית. העכבר, שהוא יונק ממשפחת המכרסמים, ניזון בסביבה העירונית בעיקר מאשפה ומשאריות מזון, ואת סימני הכרסום שלו ניתן למצוא בבית שלנו מרגע הגעתו על כמעט כל דבר – מרהיטים ועד כלי אוכל, מכשירי חשמל וכבלים. משום כך, הדברת עכברים היא צורך חשוב כל כך עבור רבים מאתנו שסובלים מבעיית עכברים, אפילו אם זו אינה חמורה. אנחנו צריכים להדביר את העכברים במהירות האפשרית, וכיום כבר לא עושים זאת על ידי הרעלה אלא על ידי הרחקה – וכעת נבין בדיוק אילו אפשרויות קיימות בתחום ובעיקר כמה הן יעלו לנו.

<<להזמנת הדברה בקריות >>

כמה עולה הדברת עכברים, וממה מושפעים מחירים שונים בענף ההדברה הזה? 

  • המחירים של הדברת עכברים תלויים במידה רבה בסוג ההדברה שבה אנחנו בוחרים. מאחר וכיום כבר לא נהוג ואפילו לא חוקי לבצע הרעלה של עכברים, שמסכנת גם את יושבי הבית שאינם עכברים ובעיקר ילדים, השיטה הנפוצה והבסיסית ביותר לביצוע ההדברה הפכה לשימוש במלכודות עכברים, לכידתם והרחקתם מהבית. מחיר מלכודת בסיסית נע בין 100-200 ₪, כאשר מחיר של מלכודת בשילוב עם התקנתה יעלה לנו כ-300-350 ₪. אם מדובר במלכודת דבק שגם הורגת את העכבר, איסוף הפגר יעלה לנו 100-130 ₪.
  • מלכודות הן לא שיטת ההדברה היחידה כיום, ולמען האמת גם לא היעילה ביותר. הדברה אלקטרונית מוכיחה את עצמה כיעילה עוד יותר ולאורך זמן, כשהעכברים עוזבים מרצונם את הבית ועכברים חדשים לא רוצים להגיע אליו. מחיר משדר אלקטרוני שכזה יכול לנוע בין 250 ₪ לדגמים הבסיסיים שלא מתאימים לסוגי מכרסמים רבים, עד 500 ₪ לדגמים שגם מרחיקים חולדות, עטלפים ומזיקים אחרים.

המחיר הוא לעתים שולי לעומת המקצועיות – ועלינו להיות בטוחים שהעכברים בבית שלנו מודברים במקצועיות גבוהה

שירות מקצועי של הדברת עכברים הוא שירות שקודם כל נותן לנו את המענה המתאים ביותר לנו. מעבר לשיקולים של מחיר, אנחנו צריכים לחשוב על טובת הבית שלנו ולבחור בשירות מקצועי שכזה, בנוסף לידיעה שלנו את טווח המחירים הרווחי וההגיוני.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן