כמה עולה הדפסת הזמנות לאירועים?

Invitation decorative card template with red bow

החלק הכי קטן והכי חשוב באירוע


כשמארגנים אירוע גדול יש כל כך הרבה הכנות וסידורים לדאוג להם ודווקא אחד החלקים הקטנים ביותר הוא החשוב ביותר. את ההזמנות לאירועים בדרך כלל מדפיסים בישורת האחרונה ושולחים אותם כמה שבועות לפני האירוע כיוון ששליחה מוקדמת מידי יכולה להיות פחות אפקטיבית. בכל זאת חשוב לשלוח הזמנה בהתראה מספיקה מראש, הזמנה לחתונה ברורה ומעוצבת שתתחיל להלהיט את האווירה לקראת החגיגה הגדולה שקרבה. הדפסת הזמנות אפשרית בבתי דפוס רבים שמבצעים הדפסות רבות במהלך היום ועומדות בכמויות גדולות בפרקי זמן קצרים.

הזמנות לאירועים – היכן מדפיסים?

• בתי דפוס רבים מדפיסים הזמנות באופן יום יומי כאשר הכמויות מגיעות לאלפים בודדים אפילו בכמה שעות. רק בתי דפוס יכולים לעמוד בכמות הזמנות כזו בקלות כאשר מדובר על לפחות שלוש מאות הזמנות לאירוע ממוצע, כאשר יש אירועים שמגיעים בקלות לחמש מאות הזמנות ויותר. ההזמנה חייבת להיות מודפסת על חומרי גלם איכותיים כדי למנוע קריעה או עיקום שלה וכמובן להכיל את כל הפרטים החשובים לגבי האירוע, המיקום והמועד שלו, פרטים שחייבים להיבדק מספק פעמים לפני האישור והשליחה להדפסה.

• בתי דפוס כיום מסוגלים להדפיס ההזמנות בשלל עיצובים מתקדמים כמו עיצוב תלת מימד, הדפסה איכותית בצבעים חדים, הזמנות מתקפלות ועוד. כל הפרמטרים האלו משפיעים על המחיר כאשר בתי דפוס מציעים גם עיצוב למרות שחלק מהאנשים בוחרים לעצב באופן אישי או להיעזר בשירותים חיצוניים לטובת העיצוב.

טווח המחירים: תלוי באיכות

טווח המחירים בהדפסת הזמנות לאירועים משתנה מאוד לפי שלושה פרמטרים: הכמות, הגודל והאיכות. ככל שההזמנה תהיה איכותית יותר עם עיצובים משוכללים היא תהיה יקרה יותר. אמנם כולנו רגילים להדפסות הרגילות על נייר עבה למחצה שמצד אחד קל ונוח לאחיזה ומצד שני אינו גמיש ודק כדי שייקרע בקלות, אך כיום יש הדפסות שניתנות לקיפול מיוחד שיניב קונספט מסוים, צבעים חדים וזוהרים או תמונה שמתחלפת בתלת מימד מה שמייקר את המחיר.

הכמות והגודל לקביעת המחיר

ככל שההדפסה תהיה גדולה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר, כאשר גם הדפסה על שני הצדדים נחשבת לשטח נוסף. דווקא הכמות משחקת לטובתכם כיוון שככל שהכמות תהיה גדולה יותר, כל זמנה תעלה פחות. מחירי ההזמנות נעים בין 50 אגורות להזמנה ועד 150 אגורות להזמנה, תלוי בכל הפרמטרים שהוזכרו לעיל.

האם עלות ההדפסה כוללת את עלות עיצוב ההזמנה?

בתי דפוס רבים מציעים שירותי עריכה ועיצוב להזמנה עצמה במידה ותתחייבו לכמות הזמנות מסוימת. לא כל בית דפוס מציע את השירו תהזה ויש בתי דפוס שיגבו לכם מחיר נוסף על עיצוב ההזמנה. במידה ויש בית דפוס מומלץ להדפסת הזמנות באזור מגורכם ואתם רוצים שההזמנות לאירועים שלכם יהיו איכותיות ומעוצבות ללא פשרות, בררו היטב את כדאיות העיצוב דווקא שם גם אם זה אומר שתיאלצו להוסיף עוד מאתיים שקלים לסכום כולו.

דילוג לתוכן