כמה עולה החלקה יפנית?

החלקת שיערתמיד רציתן לקבל שיער חלק ויפה במיוחד. יש מספר שיטות להחלקה, אולם מתוכן ההחלקה היפנית נחשבת לאיכותית ביותר. הסיבה לכך נעוצה שנעשה שימוש בכמה שיותר חומרים טבעיים, אשר תפקידם לא רק לשנות את מבנה השערה – אלא גם לטפח אותה, ולשמור עליה בריאה לאורך זמן. ההחלקות היפניות השונות גם יכולות להחזיק מעמד לטווח ארוך יחסית בין שנה או שנתיים. אבל לפני שאתן רצות לספר הקרוב, חשוב מאד לדעת כמה עולה החלקה יפנית, שכן טווח המחירים היום הוא רחב מאד, ויש מספר נתונים שצריך לקחת בחשבון, כדי להבין מה תהיה התמורה שאתן תקבלו.

מה משפיע על שיטת ההחלקה?

שיטת ההחלקה

הדבר הבסיסי שקובע כמה עולה החלקה יפנית הוא סוג ההחלקה עצמה. יש היום שלוש שיטות שונות לבצע החלקה יפנית: שיטת יוקו סיסטם שמבוססת על מים מיוחדים, שיטת הקואנדום בה משתמשים במספר חומרים טבעיים והרבה ויטמינים, והשיטה בה משמשים במי חלב. כל שיטה מתאימה לשערות במצב שונה, לפי גוונים ואורך. בין שיטות ההחלקה יכולים להיות הבדלים במחירים, בטווח שנע בין 500 ל 1,000 ש"ח, תלוי עד כמה השיטה מתאימה לשיער שלכן.

אורך השיער

החלקה יפנית לשיער קצר יותר היא פשוטה יותר, דורשת פחות זמן מהספר, וגם פחות חומרים (עם זאת אל תטעו – שיער שקצר מ 10 ס"מ בכל מקרה לא מתאים להחלקה). הגבול בין שיער קצר לארוך איננו אחיד, ולכל ספר כמובן טווח מחירים משלו, שאף יכול להשתנות בכמה מדרגות. הפרש המחירים בין החלקה לשיער קצר לבין החלקה לשיער ארוך, נע בין 300 ל 1,200 ש"ח – תלוי כמובן מה הספר שלכן מגדיר כארוך או קצר.

ביקורים חוזרים

יהיו מצבים שבהם אתן תרצו לחזק את הטיפול של ההחלקה לאחר מספר חודשים. כמו כן, אם אתם תשימו לב שאחרי שנה בערך ההשפעה מתחילה לפוג, אפשר לבוא ולעבור חידוש. עלויות הטיפולים החוזרים נמוכות יותר, שכן יש צורך בעבודה פחות אינטנסיבית מצד הספר. העלות של ביקור חוזר נעה בין 300 ל 2,000 ש"ח ברוב המקרים, תלוי בעלות של הטיפול הראשוני.

תכשירים נוספים

כדי לשמור היטב על ההחלקה היפנית, יש להשתמש בתכשירים מיוחדים, אותן הספר יכול למכור לכן, וכך בעבודה יומיומית, לשמור על ההחלקה לאורך זמן, ולחסוך ביקורים חוזרים אל הספר. עלות התכשירים נעה בין 70 ל 300 ₪ לתכשיר בודד. קחו בחשבון שיש לעתים צורך לעשות שימוש במספר תכשירים.

האם אתן רוצות לעבור את השינוי?

לסיכום, ראינו שכאשר בוחנים כמה עולה החלקה יפנית העלויות הן מגוונות מאד – אבל התוצאה הסופית היא משתלמת ויפה במיוחד. יש לציין כי המחירים שנסקרו באתר אינם סופיים, והם מהווים סקירה כללית בלבד. מומלץ לבחון את המחירים שהספרים מציעים, ולוודא מה טיב איכות העבודה שלהם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן