כמה עולה הסעה מירושלים לים המלח?

ים המלח הוא אחד מאתרי התיירות המפורסמים בעולם וגם תושבי ישראל מגיעים אליו לעיתים קרובות לביקור וסיור. מי שגר בירושלים לדוגמא יכול לחסוך בהוצאות דלק וביטוח ולהשתמש בשירותי הסעות. השירות ניתן על ידי חברות מקצועיות והוא מתאים ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים, קבוצות, מטיילים, תלמידים ועוד. בנוסף, הסעה מירושלים לים המלח יוצאת בתדירות גבוהה ובתנאים נוחים. אפשר להזמין את ההסעה בסוגים שונים של רכבים ולשלב את הנסיעה עם עצירות והפסקות.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה גורמים הקובעים כמה עולה הסעה מירושלים לים המלח:

  1. כמות נוסעים – ככל שכמות הנוסעים גבוהה יותר, כך יש צורך ברכב גדול המסוגל להסיע אותם. ואן לדוגמא מתאים ל-10 נוסעים, בעוד אוטובוס יכול להתאים לנסיעה משותפת של 50 נוסעים.
  2. מספר שעות – לא כל הסעה לים המלח נמשכת אותה כמות שעות. עצירות, הפסקות או שילוב הנסיעה עם תחנות איסוף ואטרקציות מאריכים את משך ההשכרה. המחיר הסטנדרטי הוא עבור השכרה למשך 4-6 שעות, אולם נגבית תוספת של מחיר לשעה מעבר לשעות שנקבעו ועד 12 שעות נסיעה ביום. במילים אחרות, בכל מקרה אי אפשר להעסיק את הנהג למשך יותר מ-12 שעות ביממה.
  3. תנאים ואבזור – ההבדלים בין רכבי הסעות באים לידי ביטוי בתנאים, באבזור, בכסאות, בריפוד ובמצב הרכב. ככל שהתנאים טובים יותר כך צפוי המחיר של ההסעה לעלות. מצד שני, אפשר לחסוך בהוצאות במידה וקובעים מראש את סדר העדיפויות. כדאי גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמת ההסעה לצרכי הלקוחות והנוסעים.

טווח מחירים

המרחק בין ירושלים לים המלח הוא בערך 80 ק"מ. זהו מרחק קבוע ולכן ההבדלים בין המחירים נובעים בעיקר מסוגי הרכבים. השכרת אוטובוס עד 100 ק"מ עולה בממוצע 1,500-2,000 ש"ח, לעומת השכרת מיניבוס שתעלה 1,200-1,800 ש"ח. השכרת מידיבוס המכיל עד 40 נוסעים תעלה 1,200-1,800 ש"ח, אך השכרת ואן של 10 נוסעים בלבד תעלה 800-1,000 ש"ח. אלו המחירים עבור נסיעה הלוך וחזור לכלי רכב אחד, ללא עצירות ואיסוף אנשים בתחנות שונות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן