כמה עולה הפקת דפוס?

הפקת דפוס

הפקת דפוסהאם אפשר להכיר מראש את המחיר עבור עבודה של הפקת דפוס?

אתם זקוקים לעבודה מסוימת של הפקת דפוס? מעוניינים להדפיס מגנטים? כרטיסי ביקור? ספרים? חוברות? הזמנות? נייר מכתבים? מוצרים אחרים? בכל אחד מהמקרים הללו, אתם כמובן תרצו לדעת מהו טווח המחירים המקובל להדפסה. חשוב לציין כבר מההתחלה, שהטווחים משתנים לפי התוצרים השונים שאתם מחפשים, ולכל תוצר נפרד, יש גם טווח מחירים מקובל משלו – שהרי אי אפשר להשוות בין הפקת דפוס כמו כרטיס ביקור קטן – לבין חוברת של 300 עמודים. אז מה הטווח המקובל לכל עבודה?

חלוקה לפי המוצרים השונים

  • כרטיסי ביקור – כרטיס הביקור האו אמנם קטן, אך צריך להיות איכותי יותר. המחיר שלו נקבע לפי הגודל שלו, לפי סוג הנייר שמשתמשים להפקה וכמובן לפי הכמויות. המחיר הממוצע עבור כמות הפקה של 500 כרטיסי ביקור נע בין 80 ל130 ש"ח.
  • פליירים – מדובר על עבודה נפוצה מאד של הפקת דפוס והיא נחשבת גם זולה יחסית. עם זאת יש הבדל בין פלייר פשוט מאד שמודפס ללא צבע ובגודל של 5A, לבין פלייר גדול וצבעוני בגודל של 3A. המחיר להדפסה של 1,000 פליירים, מתחיל ב200 ש"ח ויכול להגיע גם ל800 ש"ח.
  • נייר מכתבים – מאחר שלנייר המכתבים יש לרוב גודל סטנדרטי, מה שבעיקר משפיע על המחיר זו השאלה האם הוא צבעוני, והאם הוא יהיה מודפס משני הצדדים או מצד אחד. המחיר המקובל ל1,000 יחידות נע בין 150 ל500 ש"ח.
  • הדפסה על קנבס – זו כבר הפקת דפוס ברמה אחרת, והמחיר כאן הוא ליחידה בודדת. המחיר תלוי בעיקר בשיטת ההדפסה ובאיכות הסופית וברזולוציית ההדפסה, וכמובן גם בגודל ההדפסה, כך שהמחיר מתחיל ב100 ש"ח ומגיע ל800 ש"ח בחלק מהמקרים.

 

ומה עוד כדאי לזכור?

כמובן שיש עוד הפקות דפוס שונות שאפשר להזמין ושהמחיר שלהן משתנה. חשוב בכל מקרה לראות שלא רק המחיר צריך להשפיע על החלטתכם – אלא גם השירות שאתם תקבלו אצל בית דפוס והאיכות של התוצר הסופי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן