כמה עולה חבילת טריפל?

טריפל טלוויזיה

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי ביותר בעולם התקשורת כאשר המחירים שאנו כצרכנים צריכים לשלם כדי לראות טלוויזיה ולהשתמש בטלפון, ירדו באחוזים ניכרים. עם זאת, עדיין יש מקום להורדה נוספת של המחירים עם שחקנים חדשים בשוק, ולשם כך יש צורך לבצע סקר שוק. מהי חבילת הטריפל הכי זולה שיש וכמה זה יעלה לנו בסופו של כל חודש? זה הזמן להשוות ולגלות.

מהי חבילת טריפל?

לפני שנתחיל להשוות את כל המספרים שאולי גם יבלבלו אתכם, עם תנאים ונתונים שונים שנכנסים בתמונה הכוללת, צריך להבין מה זה בכלל טריפל. טריפל הוא מונח שנכנס בשנים האחרונות למילון המושגים הישראלי והוא מבטא אינטרנט ביתי, טלפון ביתי וכבלים לטלוויזיה, או במלים אחרות, כל מה שהבית שלכם צריך. למעשה הטריפל מהווה את החבילה המושלמת לבית כאשר אתם מקבלים את הכול במחיר אחד ונוח מטעם חברה אחת, כאשר הוצאות התקשורת האחרות שלכם יהיו לרוב התשלומים החודשיים על הטלפונים הסלולריים. חבילת טריפל משתלמת ביותר וזה הזמן למספרים.

מי מציע חבילות טריפל?

השוק הישראלי הוא שוק קטן יחסית אך אנו בתור צרכנים נהנים מכמה וכמה חברות שפועלות בו ומציעות חבילות די דומות. עם זאת, החבילות שונות זו מזו בניואנסים קטנים שעבור חלק מהצרכנים יכולים להיות משמעותיים ביותר, וכמובן במחירים. חשוב לזכור שהמחיר שאתם משלמים על הטריפל יהיה כל חודש וכך אפילו חיסכון של כמה שקלים יכול להיות משמעותי לשאר חייכם. החברות שמציעות טריפל כיום הן סלקום TV, פרטנר TV, הוט, סמארט ובזק בין לאומי. ההשוואה ביניהם תעשה לכם טוב גם לכיס וגם לחוויית הצפייה. כמה עולה הטריפל בכל אחת מהן?

כמה עולה טריפל בישראל?טריפל טלוויזיה

  • פרטנר TV מציעה ללקוחות חדשים ליהנות ממסלול זול במיוחד כאשר המחיר לחודש יהיה 129 שקלים בלבד. האינטרנט מהיר ומגיעה עד למהירות של 40 מגה במחיר הכולל, כאשר אם תרצו לשדרג ל-100 מגה תצטרכו להוסיף בכל חודש עוד 10 שקלים. הטלפון הקווי יספיק לכם ל-300 דקות, כאשר אתם גם מקבלים חבילת נטפליקס HD ללא עלות למשך חצי שנה. כמו כן בשנת 2018 תקבלו את חבילת הפרימיום של הס פורט ללא עלות נוספת.
  • גם סלקום TV לא נשארת מאחור והיא מציעה את הטריפל שלה. המחיר שתצטרכו לשלם יהיה 149 שקלים לחודש כאשר אתם מקבלים VOD ללא הגבלה, ממיר מקליט HD ואינטרנט 40 מגה עם אפשרות לשפר ל-100 מגה תמורת 10 שקלים נוספים בחודש. גם סלקום TV  מאפשרת לחובבי הספורט את ערוצי הפרימיום של הספורט פתוחים ללא עלות נוספת.
  • הוט טריפל היא חבילה יקרה יותר שעולה 199 שקלים לחודש. חבילת היסוד כוללת 25 ערוצים והיא מגיעה יחד עם ממיר VOD, אך האינטרט יהיה 100 מגה במחיר זה.
  • הטריפל של סמארט שונה מחבילות הטריפל שדיברנו עליהן עד כה. טריפל של סמארט יעלה לכם 100 שקלים לחודש כאשר מספר הערוצים יהיה נמוך יתר, כך שאם אתם חובבים של ערוצים רבים מכל העולם יכול להיות שזה יהיה חיסרון משמעותי.
  • הטריפל של בזק בין לאומי יעלה 189 שקלים לחודש כאשר כל חבילות התוכן יהיו פתוחות עבורכם, כאשר בחודשיים הראשונים אתם מקבלים את הטריפל עבור 99 שקלים בלבד.

למה צריך לשים לב?

שימו לב שהמחיר שאתם מקבלים יהיה ל-12 חודשים ולאחר מכן בחודש ה-13 הוא בדרך כלל יעלה. כמה הוא יעלה? זה כבר תלוי בחברה, לעתים הוא יעלה ב-20 שקלים ולעתים לא יעלה בכלל. כמו כן המחיר של ההתקנה יכול לנוע בין 50 ועד 100 שקלים ויש חברות שיספקו את ההתקנה בחינם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן