כמה עולה טיול ספארי בטנזניה?

טיול ספארי בטנזניה

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות ומשפחות יוצאות אל טיול ספארי בטנזניה. טיול כזה נמשך מספר ימים ומאפשר ליהנות מחוויה יוצאת דופן של טיול בסביבת חיות בעולמם הטבעי, בדיוק כמו בסרט של נשיונאל ג'אורפיק

זה מכבר טיולי ספארי בטנזניה, הפכו להיות מהטיולים הפופולאריים ביותר על ישראלים באפריקה ובכלל בקרב כל מי שמחפש טיול אמיתי בטבע. אם בעבר אל טיולים אלו היו יוצאים אך ורק צעירים אחרי צבא או כאלה שעבדו באפריקה והזדמן להם להגיע למקום, הרי שכיום אנחנו יכולים בחופשת פסח ובקיץ, טיולים מאורגנים של ישראלים אשר יוצאים לטיול ספארי בטנזניה למשך מספר ימים.

טיול ספארי בטנזניה הוא לא טיול זול, מעצם העובדה, שהוא כולל לא רק את הסעיפים הרגילים של טיסות ובתי מלון, אלא הוא כולל גם השכרה של ג'יפים, מדריך מקומי, אישורים ועוד. בחלק הבא של המאמר נסביר ממה בדיוק הטיול מורכב וכמה הוא יכול לעלות לנו.

טיול ספארי בטנזניה, מה הוא כולל

טיול ספארי בטנזניה, הוא טיול אשר מארגנים באמצעות סוכנות נסיעות או באמצעות חברת טיולים מאורגנים. לרוב מדובר על טיול שנמשך 7-8 ימים, ואליו יכולים לצאת הורים וילדים, זוגות צעירים או זוגות חברים.

חבילת הטיול כוללת טיסה (לעיתים ישירה ולעיתים דרך יעד שני, למשל אתיופיה, מרבית הישראלים מעדיפים מן הסתם, טיסות ישירות), מלון ברמה טובה בשמורת הספארי , ג'יפים איתן ניתן להתנייד בשטח עם 6 עד 8 מושבים,  כלכלה של 2-3 ארוחות ביום (פלוס בקבוקי מים לאורך כל הטיול).

במהלך הטיול זוכים לבקר במספר שמורות טבע וספארי בטנזניה, כולל מפגשים עם שבטים מקומיים וכן סיורי שייט מיוחדים. במהלך הטיול גם נערכים סיורים ביישובים מקומיים וכן בזנזיבר הסמוכה.

כמה עולה טיול ספארי בטנזניה ועל מה משלמים

טיול ספארי בטנזניה נע בין 3,590 דולר לאדם בחדר זוגי עד מחיר של 4,400 דולר לאדם בחדר זוגי. עלות הטיול כוללת: טיסות, בתי מלון ברמה טובה, השכרת ג'יפים (עם נהגים מקצועיים), מדריך מקומי דובר השפה ודובר אנגלית (בחלק מהחברות יוצא גם מדריך ישראלי מהארץ), אישורי כניסה לטנזניה, ארוחות, מים, כניסה לספארי ולשמורות אחרות, שייט וכן במידת הצורך טיסות פנים ואירועי תרבות שונים (הופעות וכדומה).

הפער במחיר שהצגנו, נובע מכמה סיבות, ראשית, יש חברות שכוללות במסלול טיסות פנים מטנזניה לזנזיבר, שנית, עלות בתי המלון (על פי רמתם), שלוש, סוג הטיסות (ישירות או לא ישירות), וכן האירועים שנערכים בטנזניה כשנמצאים שם.

צריך לציין, שלצד טיול ספארי בטנזניה אשר נערך במסגרת קבוצה, ניתן גם לארגן טיול כזה באופן עצמאי ללא מדריך ישראלי וללא ארגון של בתי מלון על ידי החברה, ואז עלות החבילה יורדת, אך המחיר יכול להיות גבוה יותר שכן צריך לשכור חדרים בבית מלון באופן עצמאי.

 

טיול ספארי בטנזניה
טיול ספארי בטנזניה

 

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן