כמה עולה טיפול בוטוקס?

בוטוקס

בוטוקסהחלום שלכם, הוא להעלים את הקמטים אשר צצים לכם על הפנים לפתע. מעולם לא חשבתם את עצמכם כאנשים מבוגרים ובטח שלא זקנים – ולפתע הקמטים הראשונים צצים. השאלה היא כמובן, איך אפשר להעלים אותם? התשובה היא פשוטה – באמצעות טיפולי בוטוקס. הבוטוקס הו רעלן מיוחד, אשר בעצם פוגע בעצבים אשר כל תפקידם – הוא רק ליצור את הקמטים בפנים שלנו. עם זאת, הזרקות הבוטוקס אף יעילות מאד במקרים נוספים – להרמת גבות, טיפול בהזעת יתר, ואפילו טיפול במיגרנות. אם כך, מה עלות הטיפול?

כך תדעו כמה יעלה לכם הטיפול

  • סוג הטיפול – יש טיפולי בוטוקס שנחשבים זולים יחסית. כך למשל,  הטיפול באזור המצח, הגבות, וצדי העיניים, כמו כן טיפולי בוטוקס בשפתיים שעוזרים לשמור על מראה חושני יותר – כולם נחשבים זולים יחסית (כל אחד בנפרד). לעומת זאת, טיפולים באזור הצוואר או טיפולים למניעת הזעה, עולים הרבה יותר, משום שהם מקיפים יותר.
  • חבילות בוטוקס – אם אתם מעוניינים במספר זריקות בוטוקס באזורים שונים, כדאי לבדוק האם במרפאה מוכנים למכור גם חבילות של זריקות בוטוקס. כלומר, אתם לא תצטרכו לשלם עבור הזרות בשפתיים, בצדי העיניים ובמצח בנפרד – אלא תקבלו חבילה כוללת של טיפולי זריקות, במחיר מוזל יחסית. זו לא אפשרות שיש בכל מרפאה – אך רבות מציעות אותה.
  • מקצועיות וניסיון – ככל שלמרפאה שמבצעת את הזרקות הבוטוקס יש רופאים עם יותר ניסיון, יותר מיומנות וכמובן מוניטין גבוה יותר, כך לרוב מחירי הזריקות יהיו גבוהים יותר.

לקבלת הצעת מחיר עבור הזרקת בוטוקס לחצו כאן

המחיר הסופי של הזריקות

המחיר של טיפולי בוטוקס בסיסיים כפי שציינו בסעיף הראשון, הוא לרוב בין  400 ל 900 ש"ח עבור סט של זריקות במקום מסוים. אם מדובר על טיפול כולל לפנים, המחירים נעים בין 2,000 ל 3,000 ש"ח לטיפול מקיף. בטיפולים מיוחדים המחירים בטווח מאד רחב – מתחיליםב1,500 ויכולים להגיע גם ל 6,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן