כמה עולה להזמין שירותי הובלות מנוף?

הובלות מנוף

התפקיד של הובלות מנוף הוא לתת מענה מקיף למצב שבו אי אפשר להוביל פריטים רגילים דרך חדר המדרגות ודרך המעלית. הדבר נפוץ בעיקר במעברי דירה או מעברי הובלות מנוףמשרד, כאשר יש פריטי גדולים וכבדים במיוחד, אשר שפוט לא עוברים את הדלת, או לא ניתן להכניס אותם למעלית או לחדר המדרגות. יודגש שאלו גם פריטים שלא ניתן לפרק כלל – כמו למשל פסנתרים ולכן הפתרון היחיד, הוא פשוט להוביל אותם עם מנוף, כאשר המובילים מוציאים את הפריט דרך החלון גדול ביותר במתחם, ורותמים את הפריט למנוף, שמוריד אותו בזהירות למטה. אז איך אפשר לקבוע כמה השירות יעלה?

כך נקבע התמחור עבור ההובלה

  • מרחק וזמן – קודם כל, קובעים את המחיר של הובלות מנוף לפי המרחק והזמן שנדרשים לצורך העבודה. יש לזכור שבאופן כללי, ההובלה עם המנוף מייקרת את ההובלה גם משום השימוש במנוף, וגם משום שצריך יותר כוח אדם ויותר זמן בכדי להפעיל את ההובלה עם המנוף. אם מדובר על תוספת של עד שעה להובלה, תוספת המחיר לא משמעותית. מעבר לשעה אחת בהובלה הרגילה – יש לרוב גם תוספת משמעותית יותר במחיר, והדבר כמובן גם קשור לפונקציית המרחק.
  • כמה קומות? – בכדי לקבוע כמה יעלו לכם הובלות מנוף, יש תמיד לקחת בחשבון את מספר הקומות הרלוונטיות. כך לרוב, ההובלה באמצעות מנוף עד לקומה הרביעית, יהיה במחיר אחיד. אולם, החל מהקומה הרביעית ואילך (לעתים הקומה הרביעית נכללת בכך ולעתים לא), המחיר קופץ למדרגת התשלום הבאה, וזאת משום שהובלה עם מנוף לקומות גבוהות, דורשת ציוד אחר, ודורשת תפעול יותר מקצועי, עם כוח אדם מיומן יותר.

 

וכמה זה עולה בסוף?

יודגש שברוב המקרים, המחיר עבור הובלות מנוף איננו מושפע מהשאלה האם זוהי הובלה לדירה או למשרד, כך שמבחינה זו התעריף הוא אחיד. אם לוקחים בחשבון את כל הנתונים שהבאנו לפניכם, הרי שטווח המחירים להובלה מתחיל 200 ש"ח, ויכול להגיע גם לתוספת מחיר של 500 ש"ח. יודגש שזוהי התוספת עבור ההובלה עם המנוף – ואותה יש להוסיף למחיר הרגיל שאתם משלמים עבור כלל ההובלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן