כמה עולה להתקין דלתות זכוכית?

דלתות זכוכית

אפשר להזמין אנשי מקצוע כדי להתקין דלתות זכוכית בבית, בעסק או בכל מקום אחר. הדלתות משנות לחלוטין את המראה של חלל הפנים ויש להן יתרונות אסתטיים. יחד עם זאת, כדאי להכיר את הפרמטרים המשפיעים על עלות ההתקנה ורק לאחר מכן להסיק מסקנות לגבי המחיר הממוצע בענף.

דלתות זכוכית הן פתרון דקורטיבי נהדר לחלל הפנים. הן מתאימות לעיצוב מחדש של הבית או הדירה, נפוצות במשרדים וחנויות ונמצאות גם בבתי מלון, בתי חולים ומוסדות ציבוריים. הדלתות מיוצרות מסוגים שונים של זכוכיות והן עמידות לאורך שנים. קל לנקות את הדלתות עם חומרים ייעודיים והן מומלצות על ידי מעצבי פנים ואדריכלים. יחד עם זאת, עלות ההתקנה שלהן מורכבת ממספר גורמים שאותם כדאי להכיר.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה להתקין דלתות זכוכית:

א. סוג הזכוכית – ככל שהזכוכית חזקה ועמידה יותר, כך צפויה עלות ההתקנה לגדול. את המחיר של ההתקנה יש לחלק לעלות הדלת עצמה, לעומת עלות שעות העבודה של אנשי המקצוע. סוג הזכוכית משפיע למעשה על מחיר חומרי הגלם ועל מסגרת התקציב עבור הפרויקט.

רצוי לקבל המלצות על סוגי זכוכית, לשמוע על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן ולבדוק כיצד ניתן לחסוך בהוצאות. האפשרויות השכיחות הן שימוש בזכוכית חלקה, זכוכית חלבית עם צריבת חול וזכוכית מודפסת. בנוסף, יש להבחין בין התקנה של דלתות עם זכוכית מחוסמת, טריפלקס, בידודית או זכוכית אנטי-סאן.

ב. תשתית התקנה – בהתקנת דלתות מכל סוג יש משמעות כלכלית גדולה לשאלה מה התשתית. באופן עקרוני, האפשרויות הן התקנת דלתות זכוכית כולל הרכבת משקוף, התקנת דלתות כולל פירוק דלת ישנה והתקנה על גבי תשתית מוכנה. המחירים הנמוכים ביותר הן להתקנה של הדלתות על תשתית מוכנה והנמוכים הגבוהים הם להתקנה שדורשת הרכבת משקוף ייעודי.

ג. מקצועיות הזגג – זגג מנוסה ואמין יגבה מחיר גבוה יותר מזגג שעושה את צעדיו הראשונים. מבחינתכם בתור לקוחות, הפרמטר של מקצועיות הזגג הוא הוכחה לכך שלא תמיד שווה לחסוך בהוצאות. יש לקחת בחשבון את מקצועיות ההתקנה בטווח הקצר והארוך. רצוי לשלם עוד כמה שקלים לזגג מקצועי, מאשר להסתכן ולבצע התקנה לא עמידה.

 

דלתות זכוכית

טווח מחירים

עבודות זגגות של התקנת דלתות המיוצרות מזכוכית מחוסמת יעלו 800-1,200 ש"ח, לעומת עבודה דומה על זכוכית אנטי-סאן שתעלה 3,000-4,000 ש"ח. התקנת זכוכית טריפלקס תעלה 600-1,800 ש"ח והתקנת דלת כולל הרכבת משקוף תעלה 1,750 ש"ח בממוצע. התקנת דלתות על תשתית מוכנה תעלה 1,500 ש"ח בממוצע והתקנה כולל פירוק של דלת ישנה תעלה 1,200-1,800 ש"ח.

לסיכום, יש הרבה נושאים שכדאי להתייחס אליהם כאשר רוצים להתקין דלתות. בעיקר חשוב לשים לב לסוג הזכוכית, תשתית ההתקנה ומקצועיות הזגג.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן