כמה עולה לימוזינה לחתונה?

אחד מהטרנדים הבולטים ביותר בשנים האחרונות בקרב זוגות שמתחתנים, הוא לשכור לימוזינה לחתונה. למה דווקא לימוזינה. משום שיש לה אפיל יוקרתי במיוחד. נסו לדמיין את התמונה הבאה – אתם כזוג עושים כניסה מפוארת לתוך החתונה ישירות לחופה כשתאם יוצאים מלימוזינה יוקרתית – האין זה מראה מיוחד מאד? כמו כן, מגיע לכם ביום החתונה שלכם להתפנק קצת – והלימוזינה היא הרי רכב יוקרה מפנק במיוחד. כמובן שלפני שאתם חותמים על חוזה עם חברת להשכרת לימוזינות – חשוב להבין מהו טווח המחירים המקובל בכלל במקרה שכזה, ולפי מה מחשבים אותו.

כמה פרטים על שיטת החישוב

  • לפי שעה או מספר שעות – שימו לב שיש שתי דרכים מרכזיות לחשב את העלויות של לימוזינה לחתונה. יש חברות אשר מציעות מחיר בסיסי לשעה, ואז ככל שתשכרו יותר – כך גם תשלמו יותר. עם זאת, יש גם שיטות אחרות לתמחור. יש חברות שמציעות "חבילות השכרה" ללימוזינה, שנמשכות מספר שעות. לעתים זה משתלם יותר, מאשר שתשכור את הלימוזינה לפי שעה ותהיו לחוצים על כל שעה שעוברת – הרי שאם שוכרים מראש את הלימוזינה למספר שעות בתשלום אחיד, זה נוח ומרגיע ומשתלם.לימוזיניה לחתונה
  • מתי משתמשים בלימוזינה? – נקודת המוצא היא שאתם צריכים לימוזינה לחתונה לשלב המוקדם. כלומר – בשלב שבו אתם נוסעים אל החתונה, או מבצעים כניסה לחופה. אולם, מה בנוגע לזוגות שרוצים ליהנות מהלימוזינה גם אחרי שהחתונה נגמרת? יש זוגות שרוצים (בצדק רב) להתפנק עם הלימוזינה גם בנסיעה חזרה לבית שלהם, או לכל מקום אחר. כמובן שעבור שימוש בלימוזינה לאחר החתונה – יש לשלם תשלום נוסף. לרוב זו תהיה תוספת ממוצעת של עוד 1,000 ש"ח למחיר הקבוע.
  • קישוט של הלימוזינה – באופן עקרוני, היופי של הלימוזינה והיוקרה שלה מדברים בעד עצמם, ולימוזינות אינן חייבות כלל וכלל בקישוטים. אולם יש זוגות שבכל זאת לא מוכנים לוותר ולו לרגע על הקישוטים היפים של הלימוזינה, וברור שהקישוטים הללו נותנים ללימוזינה נופך אישי, מרגש וחגיגי במיוחד. עבור הקישוטים, יש כמובן לשלם עוד תוספת קטנה, לרוב בין 100 ל300 ש"ח.
  • האם זה בהכרח לימוזינה? – לרוב, החברות שיציעו לכם לשכור לימוזינה לחתונה, גם יכולות להציע לכם רכיב יוקרה אחרים – למשל רכבים כמו ג'יפ האמר, רכבי מרצדס ועוד – והם מוצעים בתמחור שונה לפי שעה, בין 1,500 ל2,500 ש"ח לשעה.
  • גודל הלימוזינה – רק נזכיר שככל שהלימוזינה גדולה יותר וכוללת יותר מקומות ויותר שטח – כך גם מחיר ההשכרה שלה יעלה.

אז כמה זה יעלה בסוף?

בהנחה שמדובר על השכרה לתקופה של כמה שעות,  הרי שהמחיר יהיה לרוב בין 2,000 ל4,000 ש"ח – וזה תלוי כמובן בכל הנתונים שהצגנו לכם כעת. אנו מאחלים לכם חתונה מאושרת ומהנה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן