כמה עולה מנוע לשער חשמלי

מנועים לשערים חשמליים

שער חשמלי יכול לשנות את חייכם לטובה. יש אנשים שנבהלים מהמחירים וחושבים שעדיף להשתמש בשער ידני למרות הנוחות שלא ניתנת להשוואה, אך אם תבדקו את המחירים ותבינו עד כמה השער יכול להשפיע על איכות חייכם תבינו שמדובר בהוצאה משתלמת ביותר. אז כמה הוא באמת עולה?

מה המחיר שנצטרך לשלם?

מנועים לשערים חשמליים יכולים לעלות בין 500 ₪ ועד למעלה מ-2000 ₪. יש מנועים שעולים 2500 ₪ כיוון שהם מנועים חדישים במיוחד לצד מנועים לשערים די בסיסיים שיעלו עד אלף שקלים ומספר פרמטרים משפיעים על המחיר. חשוב לזכור שעולם השערים החשמליים עשיר מאוד ויש גיוון גדול שצריך להתייחס אליו בבדיקת המחיר. יכול להיות שהשער שיש לשכן כמו גם המנוע שלו לא יהיה יקר כמו המנוע שאתם צריכים ולכן לא תמיד יש מקום להשוואות כאלו שרק יבלבלו.

תלוי בדגם השער?

שער חשמלי יכול להיות בגדלים משתנים ובדגם משתנה. ככל שהשער גדול יותר כך נדרש יותר כוח כדי לפתוח אותו וזה אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש. אם יש לכם שער נגרר גדול מאוד, המחיר שתיאלצו להיפרד ממנו יהיה גדול ולרוב יהיה מעל 1500 ₪. אם ניקח לדוגמה שער למושב, שידוע כשאר גרירה די גדול, מדובר הרי על מנוע חזק במיוחד שחייב לפתוח אותו מספר פעמים ביום בהיקף עבודה גדול מאוד. לעומתו, שער חשמלי די פשוט וקל לבית פרטי יהיה זול מאוד. שערי כנף, שערי זרוע או קורה קונזולית יהיו זולים בהרבה משער נגרר וכך למעשה לכל דגם יש את התמחור שלו.

מנועים לשערים חשמליים

שער איכותי עולה יותר?

חשובים לזכור שמנועים לשערים חשמליים יכולים להיות מכל מיני יצרנים ומשווקים שונים ולכן המחיר יכול לנוע בטווח די רחב. יכול להיות שדרך חברה אחת תקבלו מחירים יקרים יותר מחברה אחרת אך לפני שאתם ממהרים להסיק מסקנות מסקר השוק שביצעתם, נסו לראות את כל התמונה. האם בכול מקום מציעים לכם אחריות? האם מדובר ביבואן רשמי? כמו כן, גם האיכות של היצרן משמעותית וכמובן שתמיד יהיה עדיף לקנות מנועים לשערים חשמליים מיצרן מוכר כדי שלא יהיו תקלות בדרך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן