כמה עולה מנעולן?

מנעולןאם יש סיטואציה שכל אחד היה רוצה להימנע ממנה, היא מקרה בו אתם מגיעים לפתוח את דלת הבית או הרכב, אך פתאום המפתח נשבר בתוך המנעול, או מקרים אחרים בהם אובד המפתח, ואין לכם דרך לפתוח את הדלת. מקרים כאלה יכולים לשבש סדר יום שלם, ואת כל התוכניות שתכננו ליום זה. אין ספק שמדובר בסיטואציה לא נעימה, אך על מנת לחזור לסדר יום רגיל בהקדם, חשוב מאוד להחזיק במספר טלפון של פורץ מנעולים באזור שלכם.

חיפוש מנעולן באזור הקרוב אלינו

ככל שפורץ המנעולים יהיה קרוב יותר אל האזור שלכם, זמן ההגעה שלו יהיה קצר יותר, והוא יוכל לפרוץ לכם את הדלת במהרה. נניח לדוגמה שאתם גרים באזור ת"א, דרך נהדרת למצוא בעלי מקצוע היא באמצעות האינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא לחפש באחד ממנועי החיפוש "מנעולן בתל אביב", ולבדוק את התוצאות. בהמשך נייעץ לכם לגבי מחירים של מנעולנים בשוק, ובאיזה מנעולנים מומלץ לבחור בהתאם למחיר.

מנעולן בתל אביב – כמה זה עולה לי?

כמו בכל תחום, ואצל כל בעל מקצוע, גם המחיר הוא בעל חשיבות רבה עבורנו. חשוב להבין שהמחירים בשוק המנעולנים מאוד דינאמיים, זאת מאחר שהמחיר תלוי בגורמים רבים כמו:

סוג המנעול

ישנה חשיבות לסוג המנעול אותו הפורץ צריך לפרוץ. כמובן שככל שהמנעול מתוחכם יותר, וקשה יותר לפריצה, כך המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם. לדוגמה: פריצת מנעול רב בריח בדרגת 2 כוכבים תעלה החל מ 280 ₪, לעומת זאת פריצת מנעול רב בריח בדרגת 4 כוכבים תעלה החל מ460 ₪.

שעת הפריצה

ישנם מנעולנים אשר מספקים שירותי חירום 24 שעות ביממה. פריצה ביום הנה בתעריף יום, ופריצת לילה הינה בתעריף לילה. כמובן שגם בשבתות וחגים התעריף גבוה יותר מימי חול.

החלפת מנעול

כמובן שלאחר הפריצה יש צורך בהתקנת מנעול חדש. המנעול יהיה כמובן לבחירתכם, ובהתאם לסוג המנעול כך העלות.

האם כדאי לבחור במנעולנים זולים או יקרנים?

כאשר אתם מחפשים מנעולן בתל אביב, יעלו לפניכם תוצאות שונות של מגוון מנעולנים באזור. כמובן שהמחיר של כל אחד מהם שונה. נשאלת השאלה, האם לבחור באלה המציעים מחירים זולים או לחלופין אלה המציעים מחירים יקרים. התשובה פשוטה: לעיתים נאמר שאדם שבוחר בזול, לפעמים משלם ביוקר. מנעולנים בעלי מחירים מוזלים חייבים להדליק אצלכם נורה אדומה. מדוע המחיר כל כך זול? האם זה בגלל שרמת המקצועיות של המנעולן אינה כשל אחרים? לעומת זאת, גם מנעולנים אשר מציעים מחירים מופרזים אינם בדיוק הקטגוריה המומלצת. יתכן בהחלט שמדובר במנעולן אמין, איכותי ומקצועי ביותר, אך ישנם גם כאלה בדיוק עם אותם נתונים, המציעים מחירים מעט יותר זולים. לכן, מומלץ כאשר אתם מבצעים חיפוש באינטרנט, לבדוק את ממוצע המחירים הכללי של כל המנעולנים, ולבחור בכאלה הקרובים לממוצע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן