כמה עולה ניקיון אחרי שיפוץ?

ניקיון אחרי שיפוץ

שיפוץ הבית עשוי להותיר אותו מלוכלך מאוד. ניקוי עצמי של הלכלוך לאחר השיפוץ הוא משימה כמעט בלתי אפשרית, לכן אנשים רבים פונים לחברת ניקיון מקצועית שתבצע עבורם את העבודה. כדאי לדעת מראש מהם המחירים של ניקיון אחרי שיפוץ.

עבודה מקצועית שתותיר את ביתכם נקי

במהלך השיפוץ, שכולל קדיחות בקיר, ניסורים וצביעה, מצטבר הרבה מאוד לכלוך בכל רחבי הבית. היפטרות באופן עצמאי מהלכלוך הזה היא משימה שדורשת בזבוז רב של זמן ושל אנרגיות, ולכן עדיף להפקיד אותה בידי חברה מקצועית. ביצועו של ניקיון אחרי שיפוץ באמצעות חברת ניקיון הוא דבר מאוד מקובל, אך הוא בעל עלות כספית שחשוב להתכונן אליה ולהיערך אליה כחלק מתקציב השיפוצים.

כמה יעלה לי ניקיון של כל הבית אחרי השיפוץ?

המחירים של ניקיון אחרי שיפוץ משתנים לפי סוג גורמים שונים:

  • ניקיון ללא פוליש – זהו הניקיון הפשוט ביותר, בו חברת הניקיון תסיר את שאריות האבק והצבע מכל רחבי הבית, אך ללא ביצוע הברקה של הצפה. המחיר לניקיון כזה עבור דירת 4 חדרים בגודל סטנדרטי שאינה מרוהטת יעלה בין 1000 ל-1800 ₪.
  • ניקיון עם פוליש – פוליש לרצפה מתבצע באמצעות מכשור מיוחד וחומרים ייעודיים, אשר נותנים לרצפה מראה מבריק לאורך זמן. לאחר פוליש הרצפה תיראה כמו חדשה וזהו דבר שמומלץ לעשות בניקיון אחרי שיפוץ. המחיר של ניקיון מלא של הבית כולל הפוליש יהיה בין 1,300 ל-2,200 ₪ בדירת 4 חדרים לא מרוהטת.
  • בדירות מרוהטות – חשוב לזכור שהזזת הרהיטים היא משימה שדורשת מאמץ מהמנקים ולכן היא עולה כסף בהתאם. עבור ביצוע של ניקיון עם פוליש בדירת 4 חדרים מרוהטת לאחר שיפוץ תשלמו בין 1,600 ל-2,500 ₪. אם אתם מעוניינים בכך, ברוב חברות הניקיון ניתן להוסיף כ-300-500 ₪ לניקוי הרהיטים עצמם בצורה יסודית.

אל תתפשרו בבחירת חברת הניקיון

למרבה הצער כבר היו מקרים מעולם של חברות ניקיון שביצעו עבודה רשלנית של ניקיון אחרי שיפוץ,  ואף פגעו בבית במהלך עבודת הניקיון. כדי להימנע ממצב כזה, תמיד כדאי לבחור בחברה מקצועית שיש לכם המלצות עליה, גם אם מדובר בהשקעה כספית מעט גדולה יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן