כמה עולה רכב מיד ראשונה?

רכישה של רכב ממגרש יכולה לתת מענה על צרכי לקוחות פרטיים ועסקיים. רוב הלקוחות הפרטיים פונים למגרש כדי להחליף רכב לאחר שינוי במבנה התא המשפחתי, בעוד לקוחות עסקיים זאת במטרה לשדרג רכבי מנהלים ודגמים יוקרתיים.

במגרשי רכבים המפוזרים ברחבי הארץ ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של דגמים מובילים. היתרון של רכישת רכב ממגרש הוא קבלת אחריות לתקופה ארוכה, אספקה מיידית ותנאי תשלום נוחים. אלו יתרונות שבולטים בעיקר בהשוואה לרכישת רכב יד 2 ורכבים משומשים.

פרמטרים הקובעים כמה עולה רכב מיד ראשונה

יש כמה גורמים שמשפיעים על השאלה כמה עולה רכב מיד ראשונה:

א. סוג הרכב – לא משנה אם רוכשים רכב ישירות מהיבואן, רכב יד 2 או רכב ממגרש, הסוג הוא הגורם העיקרי המשפיע על המחיר. דגמים מבוקשים עולים עשרות אחוזים יותר מדגמים פחות נפוצים. סוג הרכב ועלותו מושפעים מהמוניטין של היצרן ומחוות הדעת שיש עליו בקרב הנהגים.רכישת רכב

ב. שנתון – רכבים חדשים שעולים על הכביש מאבדים בממוצע 15% מערכם. יחד עם זאת, רכבים מן הסוג הזה תמיד יהיו יקרים יותר בהשוואה לרכבים ישנים. ככל ששנתון הרכב מתקדם וגבוה יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות. השנתון גם קובע את סגנון העיצוב של הרכב, את האבזור ואת העמידה בקריטריונים המתבקשים של בטיחות וזיהום אוויר.

ג. אבזור – בתוך כל קטגוריה של רכב מיד ראשונה יש דגמים שונים הנבדלים אחד מהשני לפי רמת האבזור. בעוד משפחה שמחפשת רכב סולידי תסתפק באבזור בסיסי בלבד וכך תחסוך בהוצאות, רכבי מנהלים מגיעים באבזור אקסקלוסיבי ולכן עלותם גבוהה בעשרות אחוזים.

טווח מחירים

רכב מיד ראשונה שנמצא במגרש יעלה 90,000-150,000 ש"ח. זו העלות הממוצעת של רוב הרכבים המשפחתיים, אך כמובן שניתן למצוא דגמים זולים ויקרים יותר לפי הפרמטרים המפורטים לעיל.

בקטגוריה של רכבי מנהלים טווח המחירים הממוצע גבוה יותר ועומד על 150,000 ש"ח ומעלה. חשוב לבדוק לא רק כמה עולה רכב מיד ראשונה, אלא לשים לב להתאמתו לצרכי המשפחה ולאופי הנהיגה הצפוי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן