כמה עולה שער חשמלי לחניה בבית?

שער חשמלי

מעוניינים בשער חשמלי עבור מקום החניה בבית שלכם? כמובן שיש לא מעט יתרונות בכך שיש שער חשמלי – קל יותר לפתוח אותו, והוא מאפשר לכם לשמור על החניה שלכם באופן פרטי, ולמנוע כניסה של גורמים חיצוניים לתוך החניה. עם זאת, הדבר כרוך בתשלום. שיש להבין כי קיימים לא מעט קריטריונים שמשפיעים על מחירו של השער החשמלי לחניה, כך שטווח המחירים הוא רחב מאד. אולם, מה משפיע על המחיר כל כך?

כל הקריטריונים שמשפיעים על מחיר השער

●       סוג השער – יש לא מעט שערים חשמליים שמיועדים לחניונים בבתים. קיימים שערי כנף, שערי גלילה, שערים עם שתי כנפיים, שערי הרמה, וכיו"ב. העלויות של השערים הללו יכולות להשתנות, כאשר ככל שהשער נחשב לאיכותי יותר, מחירו עולה.שער חשמלי

●       חומר הגלם – שערים חשמליים יכולים להיות מורכבים משפע של חומרים מגוונים: יש שערים חשמליים לחניונים ממתכת, שערים חשמליים מאלומיניום, ואפילו שערים מפלסטיק. ככל שהחומר נחשב לעמיד ואיכותי יותר, מחיר ההתקנה של השער יעלה.

●       המנוע – כמובן ששער חשמלי נפתח תמיד בעזרת מנוע. ככל שמדובר על מנוע גדול וחזק יותר, שצריך להשקיע יותר כוח בכדי לפתוח ולסגור את השער – המחיר של השער יעלה.

●       מנגנון הפתיחה – לשערים יכול להיות מנגנון פתיחה רגיל דרך שלט רחוק, אך ישנם שערים שניתנים לפתיחה גם באמצעות מודם סלולארי. כלומר – דרך הקשת קוד מיוחד בטלפון הסלולארי שנמצא בסמוך אליהם, הם נפתחים. הדבר כרוך כמובן בעלויות נוספות.

●       גודל השער – לרוב, המחירים לשערים השונים הוא לפי מ"ר, ולכן ככל שהשער יהיה גדול יותר – כך המחיר שלו ילך ויעלה.

מה המחיר הסופי?

טווח המחירים של השערים החשמליים לחניה בבית הוא פשוט עצום. השערים הזולים יכולים לעלות בין 1,000 ל 2,500 ש"ח בלבד – אם מדובר למשל על שערי זרוע קלים. לעומת זאת, שערים יקרים כמו למשל שער כנפי ממתכת שנחשב גדול ומעוצב עם מנוע חזק, יכול גם להגיע לעלויות שנעות בין 8,000 ל11 אלף ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן