כמה עולים טיפולי שיננית

טיפולי שיננית

טיפולי שיננית הן בעלי חשיבות עליונה לבריאות הגוף הכללית ולמניעת תחלואה

חלק גדול מהציבור מפריד בין טיפולי שיניים כגון טיפולי שיננית לבין טיפול של רופאים או אחיות. ההפרדה הזאת היא מלאכותית לחלוטין, ונוצרה במוחנו עקב ההפרדה הנהוגה במערכת הבריאות עצמה. למעשה, קיים קשר הדוק מאוד בין הבריאות של הפה שלנו לבריאות הגוף כולו. בפה קיימת אוכלוסייה נרחבת של חיידקים קומונסלים, חיידקים אשר חיים עמנו בסימביוזה ואינם מפריעים לתפקודו התקין של הגוף ברוב הזמן. כאשר עובר זמן רב ללא טיפולי שיננית, החיידקים הללו מתרבים ומתחילים לדחוף את החניכים שלנו ואף לגרום לחתכים. טיפולי שינניתהחדירה של החיידקים דרך הפצע לזרם הדם מזעיקה את מערכת החיסון, אשר יוצרת תגובה דלקתית חריפה, בעלת השפעות גופניות רוחביות. החיידקים אשר בחלל הפה היו תמימים לחלוטין, עושים נזקים אדירים לרקמות הגוף האחרות שלנו, ועשויים לגרום לתחלואה חריפה. לכן, טיפולי שיננית להסרה ושליטה על רובד החיידקים בחלל הפה הם חיוניים ביותר לבריאות הגוף הכללית.

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר של טיפולי שיננית

למרות הנחיצות של טיפולי שיננית בה רובנו מכירים, המחיר עדיין מהווה גורם המרתיע רבים מלעבור את הטיפול. אכן, בכל ביקור אצל שיננית אנו צפויים להיפרד ממאות שקלים ללא ביטוח, אך חשוב שנכיר את הגורמים המשפיעים על התמחור עצמו:
• סוג הטיפול: סוג הטיפול משפיע באופן טבעי על המחיר. טיפולי שיננית הכוללים הסרת פלאק בלבד יהיו זולים לעומת טיפול לסתימת חריצים בשן, ניקוי מקצועי או הלבנת שיניים.
• הגורם המבצע: ניתן לפנות לגורמים רבים לצורך קבלת טיפולי שיננית. הגורמים השונים יתמחרו את השירות באופן שונה על בסיס השם שיצא להם, והמוניטין בקרב קהל הלקוחות.

בחרו לעבור טיפולי שיננית איכותיים

חשוב מאוד לשמור על חלל הפה כחלק משגרת חיים בריאה. טיפולי שיננית הם חלק מהותי מכך, ומהווים למעשה רפואה מונעת במיטבה. בחרו לעבור טיפולי שיננית רק במוסד איכותי ובעל שם, אשר יעניק לכם שירות איכותי לכל בעיה ונזק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן