כמה עולים מחשבים נייחים

המחשבים הנייחים עוד לא יצאו מהעולם

אמנם המחשבים הניידים השתלטו על העולם אך עדיין ניתן למצוא מחשבים נייחים ולא כאלו ישנים אלא מחשבים חזקים שיכולים להריץ את המשחקים הכי חדשים. מחשבים נייחים ניתן למצוא בבתי ספר רבים, במשרדים ובעוד מקומות בהם אין צורך במחשבים ניידים שבחלק מהמקרים עולים גם עלות גבוהה הרבה יותר. אפשר להבין מדוע מחשבים נייחים זולים יותר ממחשבים ניידים, הרי בימינו כל מה שהופך לקטן ודק יותר הוא הרבה יותר אטרקטיבי.

כמה עולים מחשבים נייחים בימינו?

  • טווח המחירים למחשב נייד בימינו יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים. מחיר של מחשב נייח איכותי יעלה בין 4000 שלים ל6000 שקלים כאשר מחשב טוב ומספק ניתן למצוא גם בין 1000 ל2000 שקלים. מחשב נייח יקר ואיכותי בדרך כלל משמש לגיימרים שצריכים להריץ משחקים כבדים מאוד עם דרישות מערכת איכותיות מאוד בעיקר בגלל הזיכרון של המחשב וכרטיס המסך שלו.
  • מה שמשפיע על המחשב מאוד הוא גם מותג החברה. יש מחשבים נייחים שעולים סכומים זעומים יותר כיוון שמדובר בחברות מחשבים פחות מפורסמות ולאו דווקא איכות המחשב נפגעת.
  • עוד דבר שחשוב מאוד לבדוק במחשב הוא האם המפרט הטכני בכלל מתאים לנו. לפעמים אנחנו מחפשים מחשב נייח ומתרשמים מהמחירים ובכלל לא מבינים איזה מחשב אנחנו אמורים לחפש. אם קבעתם לעצמכם תקציב מסוים למחשב הנייח בלי להתרשם מהמחשבים שיש בשוק, יכול להיות שאתם מחפשים מוצר לא נכון.
  • אם אתם מחפשים מחשב נייח שיהיה לכם רק לאינטרנט לאופיס, יכול להיות שמחשב נייח עד 2000 שקלים יהיה די והותר. לא כולנו גיימרים ולא כולם צריכים את המחשב הכי טוב וכשאתם מסתכלים על המחירים של המחשבים הנייחים קחו בחשבון שמחשב שעולה אלף שקלים יכול להיות מספק.

מה לגבי מחשבים נייחים יד שנייה?

רכישת מחשבים נייחים יד שניה יכולים להיות רכישות מוצלחות מאוד אך חשוב לבדוק כמה פרמטרים. ראשית, תתרשמו מהמחשב עצמו. אם אתם רואים שהמחשב פועל בצורה איטית או לא מספקת אל תיקחו סיכון ותחפשו מחשב אחר שיהיה חדש וילווה באחריות. האחריות היא עוד דבר חשוב ברכישת מחשב. יש מחשבים שיש הלם אחריות לכמה שנים ויכול להיות שאותו אדם שמוכר לכם את המחשב ישכח לספר לכם שעדיין יש אחריות. כמובן חשוב לראות אותה מולה עיניים.

איפה כדאי לקנות מחשב נייח?

כשאתם מחפשים מחשבים נייחים, מלבד מחשבים יד שנייה מומלץ לחפש בכל האתרים באינטרנט ולהתרשם מארי השוואות מחירים. אם תבצעו סקר שוק לגבי מחשבים תגלו שהמחירים יכולים לרדת משמעותית. כמובן צריך לקחת בחשבון את דמי המשלוח שיכולים להתלוות ברכישה באינטרנט ומומלץ לשאול חבר שמבין במחשבים גם לגבי המחשב שיתאים לכם יותר מכול וגם לגבי מקומות מומלצים לרכישת מחשב.

 

HP280G1 MT I3-4160/4GB/500GB/Linux /1YW

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן