זיפות גגות בקריות, מחירים

מדוע חשוב לבצע זיפות גגות?

חדירת מים דרך גג המבנה אל תוך הבית מהווה תמיד מטרד משמעותי. ראשית, הנזק הנגרם לתקרה ולקירות מהווה מפגע אסתטי והרטיבות יכולה, במקרים רבים, לגרום לצמיחה של עובש באזור השל הלחות הגבוהה. שנית, עם השנים, חדירת המים גורמת נזק מבני לבלוקים ולחגורות הבטון וכמובן לטיח שעל הקיר או התקרה ועלולה לגרום לסכנה כדוגמת קריסה או התנתקות של חלקים מהקירות. זיפות גגות מונע חדירה של מים אך חשוב כי יבוצע כראוי בכדי לוודא מניעה מוחלטת של נזילות ועמידות גבוהה לאורך זמן. קיימות שיטות נוספות בהן ניתן לעשות שימוש למטרה זו וחשוב להתאים את השיטה לאופי המבנה ולדרישות הלקוח..

זיפות גגות בקריות

זיפות גגות בקריות, מחירים שונים

  • זיפות גג שלם: המחיר הסופי נקבע בהתאם לשטח הגג ולדרישות הספציפיות של העבודה אך ככלל, מחירי זיפות גגות בקריות נעים בין 3,500-4000 ₪ לגגות ששטחם אינו עולה על 40 מטרים רבועים. זיפות גג ששטוח נע בין 40-100 מטרים רבועים יעלה בין 3,500-6000 ₪.
  • זיפות חלקי – מחיר למטר רבוע: ככל ששטח הזיפות עולה כך יורד מחירו של זיפות מטר רבוע ועל כן, בשטח שבין 100-200 מטרים רבועים תשלמו 30-70 ₪ למ"ר בעוד שטח שמעל 200 מטרים רבועים יעלה בין  25-50 ₪ למטר רבוע, כתלות במאפייני המבנה וסוג האיטום.
  • תיקונים: תיקון מקומי של אזור בגג באמצעות זפת יעלה בין 500 ל- 1000 ₪, כתלות במורכבות העבודה ובתנאים שונים. כדאי לברר מראש מול קבלן האיטום את מחיריהם של השירותים השונים אותם הוא מציע.

כיצד נבחר בקבלן איטום?

במידה וקיימת בעיית רטיבות במבנה קיים או שיש צורך באיטום של גג מבנה חדש, חשוב לברור בקפידה את קבלן האיטום מקרב שלל בעלי המקצוע. איטום איכותי יעניק לכם שנים רבות של שלוות נפש והנאה מהנכס ועל כן יש לוודא כי העבודה מבוצעת כיאות. כדאי לחפש קבלן איטום ותיק ובעל ניסיון אשר מכיר את העבודה על בוריה ומעניק אחריות לתקופה נאותה. בכל הנוגע לאיטום, כל חיסכון עכשיו יעלה ביוקר בעתיד.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן