כמה יעלה לנו תיקון גגות רעפים?

אין שום צל של ספק כי גג הרעפים נחשב לגג היפה ביותר שקיים כיום. גג הרעפים נותן מראה נעים וביתי לבניין כולו. עם זאת, גג הרעפים זקוק גם לתחזוקה לעתים, וצריך לשים לב שמספיק לעתים שאפילו רק שני רעפים יתחילו להיסדק- ויש סכנה באיטום ובבידוד של המבנה. לכן, אם אתם יוצרים קשר עם שירות של תיקון גגות רעפים, אחת השאלות החשובות מבחינתכם תהיה שאלת המחיר של השירות. אתם הרי לא רוצים לתקן את הגג שלכם כל שנה מחדש – ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם מקבלים תמורה הולמת תמורת המחיר שאתם משלמים. אם כך, כיצד אפשר לחשב האם המחיר הוא הגיוני? להלן המדריך המלא:

כך תחשבו האם המחיר לתיקון גגות רעפים הוא טוב

חשבו לפי מ"ר – כל חישוב של תיקון גגות רעפים צריך להתבצע לפי מ"ר. רוב האנשים שעוסקים בתחום, לא יחשבו את המחיר לפי כמות הרעפים, אלא פשוט לפי השטח שדורש את התיקון. הסיבה לכך היא שמעבר לכמות הרעפים עצמה יש עוד דברים שיכולים להשפיע על המחיר כפי שנשים לב בסעיפים הבאים. למשל – כאשר צריך להניח שכבת בידוד חדשה מתחת לרעפים, וכיו"ב.תיקון גגות רעפים
אילו רעפים מתקינים מחדש? – אם בתהליך של תיקון גגות רעפים צריך להתקין רעפים חדשים במקום כאלו שפשוט אי אפשר לתקן, כמובן שצריך שתשאלו את עצמכם מהם הרעפים אשר יותקנו. רוב הגגנים ימליצו לכם על התקנה של רעפי חרס, ובצדק. רעפי החרס הם חזקים מאד, איכותיים למדי, אך החרס איננו חומר יקר ומבין כל החומרים האחרים הוא הזול ביותר, ולכן זו עסקה משתלמת מבחינתכם. אולם, יש כמובן גגות רעפים שיש בהם רעפים מסוג אחר, ואתם תרצו לשמור על מראה אחיד גם לאחר התיקון – למשל עם רעפים מפח, רעפי שינגלס, או רעפים פרוטוגזיים. אלו הם רעפים יקרים יותר, וחובה כמובן לקחת זאת בחשבון.
הנחת שכבת בידוד – הזכרנו זאת ונדגיש זאת כעת: כשמבצעים עבודות של תיקון גגות רעפים, יש תמיד לקחת בחשבון כי יהיה צורך גם לתקן את הבידוד אשר נפגע, כתוצאה מהפגיעה הראשונית שהייתה ברעפים שלכם. כך או כך, חובה לקחת בחשבון שהנחת שכבות חדשות של בידוד ואיטום מתחת לרעפים, תוביל כמובן להתייקרות במחיר – וגם את זה מחשבים לפי מ"ר.
תיקון והתקנה של ארגזי הרוח – במסגרת התיקון של גג הרעפים שלכם, אפשר ויהיה צורך לתקן גם את ארגזי הרוח. ארגזי הרוח כשמם כן הם – מונעים מרוח חזקה להשפיע על גגות הרעפים ושומרים עליהם. ההמלצה כיום היא להתקין ארגזי רוח מאלומיניום ולא מעץ, שכן האלומיניום הוא חומר עמיד יותר מהעץ, אם כי המחיר שלהם זהה.

טווח המחירים של תיקון גגות רעפים

המחיר כמובן תלוי מאד במ"ר. בהנחה שמדובר על תיקון של מ"ר אחד (ואז תכפילו זאת כמובן בשטח הסופי) התיקון יעלה לכם בין 170 ל500 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן