כמה עולה להזמין קבלן איטום

קבלני איטום

הזמנת קבלן איטום היא משימה שתצטרכו לעשות בסופו של דבר והאמת היא שכדאי שתבצעו אותה בזמן. אם תתמהמהו עם המשימה הזו בגלל ההוצאה הכספית, יכול להיות שתשלמו הרבה יותר בהמשך. כמה באמת עולה להזמין קבלן איטום? כיצד אפשר לבחור אותו נכון ועד כמה המחיר חשוב?

באיזו עונה תקראו לקבלן האיטום?

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה להזמין קבלני איטום כדי לבצע כל מיני עבודות איטום בבית או בעסק, חשוב לזכור שהמחיר יהיה שונה לפי העונה. ממש כמו שירותי הובלות ושירותי הדברות, גם שירותי האיטום יהיו זולים יותר בעונות מסוימות. בניגוד להובלות ולהדברות שיהיו יקרות יותר בקיץ בגלל שהביקוש גבוה יותר, הביקוש לאיטום גגות ולכל מיני עבודות איטום אחרות יהיו מבוקשות יותר דווקא בחורף. כל הישראלים נזכרים שהם צריכים לאטום את הגגות כאשר מופיעות אצלם נזילות בחורף ולכן כדאי לכם לאטום בקיץ, גם בלי קשר למחיר, כי כך תהיו ערוכים לחלוטין לגשמים שיבואו בחורף.

באיזה קבלן איטום מדובר?

קבלני איטום יש בארץ בשפע. האיטום היא פעולה הכרחית שאי אפשר שלא לבצע אותה ולצפות לא לסבול מנזילות חמורות שיגיעו עם הגשמים. לכן כל בית אב וכל עסק ומפעל בישראל צריכים לבצע אותם בסופו של דבר ולכן יש גם לא מעט קבלני איטום. אם תבחרו את קבלן האיטום בלי לבצע סקר שוק יכול להיות שתקבלו מחיר הרבה יותר גבוה ממה שהייתם יכולים לקבל. לכן חשוב לבחור את בלן האיטום הכי טוב שיש לפי פרמטרים של ניסיון, אמינות ורושם ראשוני, אך כמובן להתחשב גם במחיר.

כמה הוא יעלה בסופו של יום?

אז כמה עולה קבלן איטום בשורה התחתונה? המחיר תלוי גם בסוג העבודה שהוא יספק לכם וכמובן בשיטה שהוא ואתם תבחרו ליישם. אם אתם צריכים לאטום גג זה יעלה יותר מאיטום חדר האמבטיה, אם תבחרו באיטום גגות עם יריעות ביטומניות זה יעלה לכם הרבה יותר מאיטום גגות על ידי זפת חמה וכן הלאה. המחיר נע בין 20 שקלים למטר רבוע ועד 90 שקלים למטר רבוע בקירוב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן